  • Data: 2010-03-13 10:39:53
    Temat: Odp: czy zaloze na to filtr?
    Od: "Arkadiusz Stopa" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hn8ft4$8ee$...@n...interia.pl...
    > Witam,
    > Niestety upuscilem kiedys aparat (Panasonic Lumix DMC-FZ18) i powstało
    > takie wgniecenie
    > http://img411.imageshack.us/img411/7123/clipboard01g
    .jpg
    > Wszystkie zdjecia (robione komorka) przedstawiaja to samo miejsce tylko
    > pod roznymi katami. Poza tym sladem aparat dziala bez zarzutu.
    > Jak myslicie, czy jest szansa nakrecic na to filtr polaryzacyjny? Nie
    > chcialbym wydac 100-150zl na marne...
    W tej chwili nic na to nie nakręcisz, ale jeśli to jest element metalowy
    to da się wyklepać. Miałem kiedyś w obiektywie od Praktici dwa
    jeszcze mocniejsze wgniecenia i bez problemu dało się wyklepać.
    Kawałek listewki, młoteczek, trochę zdrowego rozsądku i... dasz radę!

    --

    Pozdrawiam serdecznie

    Arkadiusz Stopa

    <stopa małpka post kropka pl> tel. 0897633408
    Mała Galeria Makrofotografii: www.stopa.cso.pl