  • Data: 2010-10-25 22:26:08
    Temat: Odp: Ubywa mi płynu chlodniczego 1l na tydzien Co robić?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam nadzieję że nie załatwiłem silnika na amen.
    Okaże się po:
    1) odkręceniu świec,
    2) odkręceniu głowicy.
    I taką kolejność proponuję.
    Najczęsciej widać już po wykręceniu wszystkich świec, która jest nieciekawa.
    Wtedy sprawdzić czy jest iskra. (zakładam, że to benzyna).
    Jeśli jest poprawna, no to ściągamy głowicę.
    Wtedy już będzie wiadomo na 90%
    S.