  • Data: 2010-10-26 05:41:14
    Temat: Re: Ubywa mi płynu chlodniczego 1l na tydzien Co robić?
    Od: "czeslaw" <b...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    żytkownik " Michał" >
    -kubek po Coli znalazłem, wsadziłem
    > -szybkość gotowania/parowania wynosi 4litry/20 minut
    > -temperatura silnika blisko maxa, raz się świeci żeby nie jechać raz nie
    > -łącznie wlałem 3 butelki wody mineralnej ta największa marki "kropla coś
    > tam;)"
    > Generalnie na takim chłodzeniu dało się jechać,
    > dojechałem do mechanika - okazało się "termostat padł" a mi się
    > udało nie rozchorować :)

    Ale u mnie temperatura nie dochodziła do czerwonego pola i tylko na krotko
    przekraczała 95 st (kreskę wczesniej przed czerwonym polem) i płyn
    chłodniczy w zbiorniku wyrownawczym był.
    Moze olej silnikowy był za bardzo rozrzedzony. No i czy ewentualnie
    nieszczelna uszczelka pod głowicą może powodować trudności z uzyskaniem
    odpowiedniego cisnienia i niemoznosc nawet uruchomienia silnika?