  • Data: 2012-04-15 22:50:23
    Temat: Odp: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:jmevjk$fvn$...@i...gazeta.pl...

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Wlasnie Rainexperty rozpatruje m.in. Mam oferty w DC po 300 PLN za sztuke.

    Ja kupowalem cal mniejsze za 200 PLN z malym hakiem.
    Takie jak Twoje sa juz drozsze:
    http://www.oponyszybkoitanio.pl/wynik.php?producentf
    =18&sezonf=1&rodzajf=1&rozmiarf=44&s=Szukaj&tylko_na
    _stanie=1

    > Ja mialem taka w Nubirze i w Vectrze B - w obu mata przeciwposlizgowa
    > zaczela sie "luszczyc",

    Tak sama z siebie, czy co Ty na niej wozisz?
    Bo ja przesuwalem po niej po kilkadziesiat kilo kilka razy w tygodniu i
    naprawde wytrzymala pod 4 lata.
    Obecna uzywana juz zupelnie domowo, jest w jeszcze lepszym stanie.

    >wiec wkurzony wszechobecnymi czarnymi kropkami zdarlem je calkowicie.
    >"Piankowe" sa lzejsze i bardziej miekkie - mam taka 4 lata w Vectrze i
    >sprawuje sie bez zarzutu. Tyle, ze te "piankowe" sa zwykle prostokatne, ale
    >to akurat mi nie przeszkadza.

    Ano wlasnie - a ja zawsze chcialem miec pod rozmiar.
    BTW: masz jakas fotke tych piankowych o których mówisz?