  • Data: 2012-04-15 23:08:38
    Temat: Re: Pytanie o opony i "rynienke" do bagaznika
    Od: kkk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 19:13, "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Wlasnie Rainexperty rozpatruje m.in. Mam oferty w DC po 300 PLN za sztuke.

    Dość dobra opona - szczególnie na mokrym, komfortowa, wada: stosunkowo
    szybkie zużycie. Ale to idzie w parze.

    On 15 Kwi, 21:12, V-Tec <v...@u...gazeta.pl> wrote:

    > A nie 155KM? Auto zmieniłeś?. Dobre na mokrym: uniroyal. Nie bierz nic,
    > co ma w nazwie eco, energysaver...

    Z kolei priorytet mała ścieralność, a słabsza na wodzie to choćby
    "eco" Fulda. Saver znacznie lepszy i znacznie droższy (Michelin) -
    znajomy przesadza z tym: "nie brać"

    > dunlop (ponoć ząbkują, ale kolega ma SP Sport Fast Response 01 i nie

    Dunlop to klasa Premium, warta polecenia ale też i droższa.

    > fulda carat progresso

    Najmniej udany model Fuldy