  • Data: 2010-10-28 20:59:20
    Temat: Odp: Problem z płynem chłodniczym - zrobił się syf :/
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > toku klient przychodzi z reklamacją. A tak maja wieksza pewność.
    ... i wyższy rachunek.
    Chodzi mi o to, że pomiar krzywizny jest bajecznie prosty.
    Dla każdej głowicy są podane dopuszczalne odchylenia.
    Nie widzę sensu szlifowania niepogiętej głowicy poza zdjęciem
    resztki przyklejonej uszczelki.
    Nie wiem jeszcze na ile istotne jest po planowaniu założenie grubszej
    uszczelki pod głowicę
    i jaki to ma praktyczny sens.

    Ale to już w zasadzie nie na temat.