  • 61. Data: 2010-08-06 22:28:30
    Temat: Odp: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Niedawno widziałem scenę tak dołującą, że spodnie
    > opadają. Dojeżdżam ja do skrzyżowania z zamiarem
    Panie Janie!
    Każdy z nas mmoże spotkać ( i spotyka) przy każdej jeździe
    sytuacje w naszej ocenie złe.
    Jeśli nic się nie stało, to należy się cieszyć.
    Łamanie przepisów, motocyklista znienacka, czy gościu tarasujący pół miasta,
    nie są na drodze czymś szczególnym (niestety).
    Receptą na to jest ....
    totalny spokój i usmiech, czego panu życzę.
    Przynajmniej to wydaje mi się najzdrowsze.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 62. Data: 2010-08-08 22:13:13
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Sylwester Łazar pisze:

> [...]
    > Receptą na to jest ....
    > totalny spokój i usmiech, czego panu życzę.
    > Przynajmniej to wydaje mi się najzdrowsze.

    Zgadzam się, tak jest.
    Czasem pomaga też pogadanie na tej grupie dyskusyjnej :-)
    Szczególnie wtedy, kiedy zjawiska wynikające z tłoku
    łatwo uogólnić.

    Jan

  • 63. Data: 2010-08-08 22:24:10
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Na koniec mam obserwację dzisiejszą. Po lekturze
    tej dyskusji zacząłem bardziej nerwowo patrzeć
    we wsteczne lusterko, żeby nie przegapić żadnego
    motocykla. Jechałem też bliżej krawężnika niż zwykle.
    I, jak to czasem bywa, moja uprzejmość na drodze
    została ukarana. Wpadłem ja albowiem prawym kołem
    w wybój (jakich wzdłuż krawężników jest więcej niż
    wzdłuż środka jezdni), że aż towarzyszka mojej
    podróży podskoczyła. Co mi nie wyszło na zdrowie,
    choć akurat samochód zniósł to dzielnie.

    Postanowiłem, że jednak nie będę jeździł przy
    krawężniku. Niech już los decyduje, czy znajdę
    się na trasie jakiegoś motocykla...

    Jan