  • Data: 2002-03-06 22:47:46
    Temat: Odp: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: "Tomasz Krzysztofik" <t...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek Moskal <m...@i...p-l> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...69.11.98...

    Za ta cene to sie zastanowi czy nie lepiej poczekac i nie kupic filmu na
    DVD legalnego :-)) ( dobry film 2 CD(DivX) ponad Giga)

    Wtedy przyszanuje lacze:-))) Ale i tak uwazam ze 250 Mega przy 80
    PLN/miesiac to troche duzo, ale przy takim szumie informacyjnym
    jaki zrobili to moze mysla ze im wszystko wolno - a i ludzie to lapia.
    ( ostanio rozmawialem z jakims prezesem spoldzielni i mowa
    na temat sieci i on ze przekopow miedzy budynkami nie ze anten na dachu
    nie ja mu mowie ze TPSA nie wydzierzawi studzienek
    i ON: a to nie mozecie tego w "gniazku":poprowadzic bo ostatnio w
    telewizji tak mowili ::-)) ale to chyba powinno isc na pl.pregierz
    i za nie doinformowanie spoleczenstwa ).

    Pozdrawiam Mumin^^

    Ale post zaczalem na jeden temat a skonczylem na innym :-))))

    Tomasz Krzysztofik
    GG: 6001
    IRCnet: #osh nick: Mumin^^
    mailto: t...@z...polsl.gliwice.pl