    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Odp: Odp: japkowe roboty ...
    Date: Tue, 5 Apr 2011 22:38:54 +0100

    dyskusyjnych:eqpmp6da5tnifqukankhanobj5aqfs2jrv@4ax.
    com...

    > Ale oni maja .. nie wiem - 5% rynku telefonow ? To moga nie podlegac
    > pod przepisy, w odroznieniu od MS, ktory ma pewnie z 95% rynku
    > komputerow osobistych.

    wiem, to luzne dywagacje zdroworozsadkowe a nie proby interpretacji prawa

    ja tam mam takie przeswiadczenie ze albo powinni (czyt. producenci i
    korporacje w wielu dziedzinach) przestac dokrecac srube w kwestii ochrony
    praw intelektualnych (wszyscy i wogole) albo powinni zostac zmuszeni do
    gwarantowania takiego a nie innego dzialania swoich produktow, ciekawe
    kto jaka wybralby droge

    obecne licencje, patenty, ochrony ze strony pasozytow BSA, RIAA itp itd
    powoduja ze praktycznie kazdy (gdyby go przeswietlic) powinien isc siedziec
    jest to dosyc niepokojace widmo bata ktorym mozna dostac kiedy wyjdzie sie
    przed szereg

    i jest to pewne chmstwo ze akurat pozwala sobie na to firma (pomijajac
    ze faktycznie byla to przejeta spolka corka czy jakos tak) instalujaca
    niegdys ludziom rootkity