eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaUkłady scalone i temparatura - jak bardzo trzeba podgrzać, żeby zepsuć?Odp: Odp: Układy scalone i temparatura - jak bardzo trzeba podgrzać, żeby zepsuć?
  • Data: 2013-06-04 11:10:50
    Temat: Odp: Odp: Układy scalone i temparatura - jak bardzo trzeba podgrzać, żeby zepsuć?
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, np. kurczowe trzymanie się zabytków w stylu 8051. :-D
    >
    > Tak czy inaczej, mnie się dotychczas wydawało, że to raczej chciwość
    > jest motorem ludzkości. :-D
    Tylko niektórych jej nacji. Polaków to w większości nie dotyczy.
    Akurat te C8051F587 to ani zabytek, ani tani.
    Więc trafiłeś kulą w płot.
    Zaprasza się do dyskusji osoby, które oprócz spostrzeżenia 4 cyferek w
    nazwie,
    choć raz go użyją i wtedy padną wyroki.
    Więc ani ja, ani Ty nie nadajemy się do tej dyskusji.
    Różnica jest jednak taka, że ja zajrzałem do DS i za chwilę wrzucę program
    do niego.
    Nie podniecam się tym, że znajdę "znak szatana" w nazwie i nie uciekam do
    bieżącej produkcji.
    Mogę pisać i piszę na czymkolwiek i w czymkolwiek w przeciwieństwie do
    ludzi, którzy boją się pisać na 8-bitach.
    Takie myślenie jest uwstecznianiem.
    S.