    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Odp: Odp: Układ w kamerze zimo-działa ciepło-nie działa
    Date: Sun, 21 Mar 2010 11:39:50 +0100

    > [ciach]
    >
    > Zaiste mocny towar popalasz, do tej pory cię nie puściło.
    Ja palę buk, czasem dąb, a i brzoza się znajdzie.
    Nie wiem natomiast co według kolegi pali National Semiconductor.
    http://skocz.pl/simpleswitcher
    Proszę zwrócić uwagę na:
    "provide an integrated solution that will save design time and provide
    ease-of-use
    to help system designers get their products to market faster"
    oraz na:
    " Its patent-pending packaging technology provides low-radiated EMI"

    W wątku dzielenie oscylatora między kila "atmeli" kolega pisze:
    "Nie twierdzę, że się nie da. Trzeba być tylko świadomym skutków (emisja,
    zwiększona wrażliwość na zakłócenia)."

    Jeżeli teraz pada znów sugestia, że pomysł jest marny, bo zmniejszenie
    zakłóceń jest niedobre,
    to już nic nie pomogę :-)

    Napisz kolego jakie masz problemy, ale nie bądź cyniczny, bo to bez sensu.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar