    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Odp: Łyso wam, niedowiarki?
    Date: Mon, 6 Sep 2010 20:16:37 +0100

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i63bvb$rl1$...@n...onet.pl...

    i znowu zbaczasz z tematu, a zaraz bedzie ci sie wydawalo ze to ty miales racje
    i wszystkich przekonales

    > Więc nie wiem jakie LEPSZE znasz rozwiązania, bo to jest chyba najlepsze :D

    dupa tam najlepsze, laptop nie jest wlaczony ciagle, wymaga dostepu do internetu,
    w polowie przypadkow dioda jest rozwiazana sprztowo, a wbudowany mikrofon ma
    zasieg max kilku metrow i to w ciszy

    byle porzadna pluskwa bije to wszystko na glowe

    ten rodzaj ataku moze zostac wykorzystany do 'zabawy' bo zeby go wykorzystac
    nie trzeba tylka ruszac tylko znalezc jelenia, ale nie masowo ani nie jezeli
    atakujacy ma chociaz minimalne pojecie o temacie