    From: "m4rkiz" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Odp: Jaki klucz
    Date: Mon, 11 Oct 2010 16:53:40 +0100

    ?Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i8v642$3se$...@n...onet.pl...
    > A propos - czy ma ktoś pojęcie jaki klucz jest potrzebny, żeby odkręcić śrubę
    > przy kierownicy roweru?
    > Odkręcenie imbusa z góry nic nie daje, domyślam się że trzeba odkręcić tą dużą
    > przy widełkach, ale nie mam tak dużego klucza, a nie chciałbym przestrzelić przy
    > zakupie na oko.

    jezeli chcesz sie dostac do sterow to trzeba odkrecic, jezeli chcesz tylko wyjac
    kierownice to luzujesz imbusa i pukasz go troche zeby wybic nakretke klinowa

    rozmiary sa rozne 30, 32, 36, 40 ale one zazwyczaj nie sa dokrecane zbyt mocno
    zeby nie zablokowac lozysk, wiec szczypce do rur swobodnie powinny dac rade