    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Odp: Jak pisać GUI
    Date: Wed, 29 Dec 2010 13:46:58 +0100

    "Ja to widzę tak - tworzę listę elementów, każdy element opisuje:
    - położenie i rozmiar (X,Y,W,H)
    - typ obiektu (bitmapa, tekst, przycisk...)
    - wskaźnik na kolejkę (queue), do której należy wysłać informację np.
    o kliknięciu na dany element
    - wskaźnik do dodatkowych ifnformacji o danym elemencie...
    - wskaźnik na następny element
    Tylko, że nie wiem, czy to najlepsze wyjście... może lepiej to trochę"

    Ja nie rozumiem, po co stosować takie objekty?
    Przypomina to Windows, który od 20 lat "ładuje się",
    każdego dnia po kolei, często widać jak pojawiają się w rządku te same
    ikony.
    Raz na 2 miesiące jakąś dodam, a może raz na tydzień jakaś mi się przesunie
    przez pomyłkę.
    Pamiętam kiedyś przeniosłem z pół pulpitu do katalogu "stare" :-)

    Dlaczego komputer po każdym włączeniu nie może wyswietlić bitmapy z
    ostatniego dnia
    lub obrazu startowego w postaci panelu użytkowego, a nie reklamy,
    ale musi po kolei coś uruchamiać?
    Potem dorobić obsługę naciśnięcia [X;Y] i porównać ją z zakresem dostępnych
    w danej chwili działań.

    Ja tak bym napisał.

    --
    pozdrawiam