  • Data: 2010-06-11 16:17:00
    Temat: Odp: I znów kawałek świata został uporządkowany ;)
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mnie w pewnym momencie wyprzedził, samochody cały czas mnie wyprzedzały.
    Też
    > powinienem dzwonić na policję, bateria by mi się rozładowała w godzinę. Ty
    > dzwonisz w takich sytuacji na policję. Oczywiście że nie dzwonisz, bo
    najpierw
    Kolego Szanowny!
    Dzwonienie na policję to ostatnie co by mi przyszło do głowy,
    w przypadku, gdy Matka wzięła dziecko na kolana i pojechała parę kilometrów.
    Ja po prostu nie rozumiem takich co dzwonią jak ten co "makaron nawija na
    uszy"
    i stworzył ten wątek, a potem wraca do domu i studiuje taryfikator.
    Jak znajdzie, że tylko 200 zł mandatu za wożenie dziecka na kolanach, to
    mówi: "szkoda".
    Jakby się dowiedział, że licjant okazał się człowiekiem, to pewnie "szlag"
    by go trafił,
    że całe jego "ratowanie" poszło na marne.
    S.