  • 1. Data: 2011-02-03 00:10:12
    Temat: Dysk mini PCIe do netbooka
    Od: daggoni <d...@g...com>

    Witam,

    Szukam i znalezc w sklepach nie moge - dyskow SSD na zlaczu mini PCIe.

    Znalazlem jeden sklep ale walneli taka cene za sztuke i to w dodatku za
    stary model ze go sreslilem od razu.

    I drugie powiazane pytanko - jezeli ktos ma w netbooku taki model, to moze
    wypowie sie odnosnie wydajnosci/komfortu/bledow ?

    Dzieki

  • 2. Data: 2011-02-03 12:22:55
    Temat: Re: Dysk mini PCIe do netbooka
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-03 01:10, daggoni pisze:
> [...]
    >
    > I drugie powiazane pytanko - jezeli ktos ma w netbooku taki model, to moze
    > wypowie sie odnosnie wydajnosci/komfortu/bledow ?

    Chyba tylko ASUS cos takiego produkowal i widzialem kilka razy na alledrogo.

  • 3. Data: 2011-02-03 13:03:26
    Temat: Odp: Dysk mini PCIe do netbooka
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?

    Uzytkownik "daggoni" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    et...
> [...]
    >
    > I drugie powiazane pytanko - jezeli ktos ma w netbooku taki model, to moze
    > wypowie sie odnosnie wydajnosci/komfortu/bledow ?

    plyta musi to wspierac, nie mozesz tego wsadzic do kazdego mpcie

    asus, dell i apple mialo to w netbookach, o ile sie nie myle to
    juz nikt tego nie uzywa, wiec nawet 'nowy' sprzet bedzie dwuletni
    ze wszystkimi tego konsekwencjami

    parametry to to ma kiepskie lub bardzo kiepskie, jezeli masz mozliwosc
    wsadzenia dysku 2,5 cala to nie ma sie nad czym zastanawiac, zwykly
    dysk bedzie na pewno szybszy a ssd (wspolczesny np. vertex2) bedzie
    nawet 5-10 razy szybszy

  • 4. Data: 2011-02-03 23:20:21
    Od: vissim <v...@p...onet.pl>

    > Chyba tylko ASUS cos takiego produkowal i widzialem kilka razy na alledrogo.

    to nie jest jakis opatentowany wynalazek.
    Produkuja go również OCZ, Sandisk, Revoltec, Super Talent, tylko nie mogę
    nigdzie sklepu u nas znaleźć :(

    Szkoda, że takie rzeczy nie przyjmują się u nas. Wiem, cena, ale reklama
    zrobiłaby swoje i wcale taki niski by nie był.

    Trudno, zamówię w chinach.