  • 1. Data: 2011-02-02 17:40:25
    Temat: Jaki proc max do DELL OPTIPLEX 745 SFF
    Od: "Kakalak" <K...@o...pl>

    Jaki procek przyjmie komp DELL 745 na płycie intel Q965?
    http://www.dell.com/downloads/global/products/optix/
    en/opti_745techspecs.pdf
    obecnie jest tam pentium 3.0 530

    PDF był pisany gdy nie było procków typu E4400,E7400 a takie bym chcial
    wsadzić

    Wgrałem najnowszy bios...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-02 23:40:32
    Temat: Odp: Jaki proc max do DELL OPTIPLEX 745 SFF
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "Kakalak" <K...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > obecnie jest tam pentium 3.0 530
    >
    > PDF był pisany gdy nie było procków typu E4400,E7400 a takie bym chcial wsadzić

    o ile w opisie biosu nie ma nic o aktualizacji mikrokodu
    to nie masz na co liczyc
    szanse na to oczywiscie sa przyzerowe

  • 3. Data: 2011-02-03 00:02:31
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    en/opti_745techspecs.pdf

    > o ile w opisie biosu nie ma nic o aktualizacji mikrokodu

    http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_OptiPlex

    "this Kit from Dell is the fastest supported under warranty for an OptiPlex 745:

    PN416 Conroe Kit, E6700, 2.66G, 4MB, 1066FSB, B2"

  • 4. Data: 2011-02-04 16:57:55
    Temat: Re: Jaki proc max do DELL OPTIPLEX 745 SFF
    Od: "dezy" <d...@w...pl>

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Dell_OptiPlex
    >
    > "this Kit from Dell is the fastest supported under warranty for an
    > OptiPlex 745:
    >
    > PN416 Conroe Kit, E6700, 2.66G, 4MB, 1066FSB, B2"

    Wsadziłem E7400 wolfdale i nie chodzi (chodziaż na gigabyte P965 śmiga)

    wyczytałem że każdy na conroe będie smigał czyli E4400 E4500 4600 E6300
    E6400 do 6700 i np Q6600