eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetCrossFire na płycie gdzie jedno ze złączy PCI-e x16 pracuje w trybie x4Odp: CrossFire na płycie gdzie jedno ze złączy PCI-e x16 pracuje w trybie x4
  • Data: 2013-09-12 07:35:56
    Temat: Odp: CrossFire na płycie gdzie jedno ze złączy PCI-e x16 pracuje w trybie x4
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mam płytę wspierającą CF (Asus p7p55lx). Włączam CF w sterownikach karty
    i wyświetla się symbol w prawym górnym rogu ekranu. Nie próbowałem jeszcze z
    dwoma mostkami. Zauważyłem natomiast, że istotna jest kolejność montażu kart
    (obie hd5750, jedna Asus a druga GB). Jak Asusu jest główną kartą to jest
    ciut szybciej choć i tak bez rewelacji.

    PC