  • 31. Data: 2009-03-29 18:09:17
    Temat: Re: Oddawanie krwi 4.04.2009?
    Od: Pan Nikt <b...@p...onet.pl>

    Piotr pisze:
    > Zapewne chodzi Ci o ta akcje: www.motoserce.pl ?
    >
    > Pozdr
    > Piotr

    JA PIER.... PO TRZYDZIESTU MAJLACH PIERDÓŁ W KOŃCU MAMY ODPOWIEDŹ.
    Piotrowi dzięki, a grupie... "gratulacje". Daliście czadu chłopaki!
    Zupełnie jak w maglu.

    Pozdro

    benek

  • 32. Data: 2009-03-30 07:39:42
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Pan Nikt wydusił z siebie te słowy:

    > JA PIER.... PO TRZYDZIESTU MAJLACH PIERDÓŁ W KOŃCU MAMY ODPOWIEDŹ.
    > Piotrowi dzięki, a grupie... "gratulacje". Daliście czadu chłopaki!
    > Zupełnie jak w maglu.

    No to zobacz najpierw na daty odpowiedzi .. i potem przeanalizuj co było
    najpierw.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 33. Data: 2009-03-30 08:10:19
    Od: Pan Nikt <b...@p...onet.pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > No to zobacz najpierw na daty odpowiedzi .. i potem przeanalizuj co było
    > najpierw.

    Racja. Zwracam honor. Sorry,trochę mnie poniosło. Krew mnie po prostu
    zalewa jak na proste i krótie pytanie zamiast odpowiedzi jednym zdaniem
    oddzywa się stu usnetowych mądrali rozpisujących się na tysiące
    pobocznych tematów. Tym razem to ja dałem ciała.

  • 34. Data: 2009-03-30 16:17:41
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 27-03-2009 o 20:22:33 Koczis <x...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > W prasie motocyklowej jest napisane, ze 4 kwietnia bedzie chonorowe
    > oddawanie
    > krwi przez motocyklistow, ale nie ma info gdzie i w jakich godzinach.
    > Czy Ktos wie co i jak?
    >
    > Dziekuje za info.

    jak Ci do oddawania krwi nie jest potrzebna zbiórka ludzi a chcesz, żeby
    to trafiło w motocyklwe żyły, to zawsze przy oddawaniu możesz powiedzieć,
    ze oddajesz do Motocyklowego Banku Krwi "777"
    Ciut więcej tu: http://www.bank777.pl/

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

  • 35. Data: 2009-04-01 22:42:24
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Easy napisał(a):
    [...]
    > w takim razie całkowicie nie zrozumiałam Twojej intencji ( cóz, sztuczna
    > inteligencja w postaci przefarbowania włosów to za mało)

    Ej no!
    Nie mow ze sie przefarbowalas?! A co z imidzem blondi na motorze? :P

  • 36. Data: 2009-04-02 09:57:49
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:gr0qk2$r5t$2@news.onet.pl...
    > Easy napisał(a):
    > [...]
    >
    > Ej no!
    > Nie mow ze sie przefarbowalas?! A co z imidzem blondi na motorze? :P

    Zbiguś, kochanie kto to pamieta ;)

    E.

  • 37. Data: 2009-04-02 10:45:34
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Easy pisze:

    > Zbiguś, kochanie kto to pamieta ;)

    sugerujesz ze mam az taka skleroze? no ja wiem ze niedlugo emerytura ale
    ... :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 38. Data: 2009-04-02 15:39:49
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > sugerujesz ze mam az taka skleroze? no ja wiem ze niedlugo emerytura ale
    > ... :)

    :)

  • 39. Data: 2009-04-02 17:52:40
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>