  • 61. Data: 2014-07-18 09:21:31
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik MichałG g...@w...pl ...

    > oczywiście szyderstwo

    uff... :)

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com

    Coś ci się przykleiło do posta.
    Avast ci figluje!

  • 62. Data: 2014-07-18 16:15:36
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Jul 2014, elmer radi radisson wrote:

    > Ja do tego pomyslu nic nie mam. Nawet wrecz dziwi mnie ze policja
    > do ukarania na podstawie takiego zapisu potrzebuje zazwyczaj jeszcze zeznania
    > swiadka.

    Świadek niekoniecznie musi być potrzebny do potwierdzenia zdarzenia.
    Jego kamerka ani nie ma homologacji niczym fotoradar, ani oplombowanej
    pamięci, niczym kasa fiskalna.
    Świadek po pierwsze służy więc za dowód, że nagranie nie zostało
    zmanipulowane, a jeśli przypadkiem widział zdarzenie, tym lepiej
    (odpada wersja, że zostało zmanipulowane bez jego wiedzy).

    > I dzieje sie to dokladnie wlasnie przez natlok oznakowania i jego
    > nielogicznosc. Kierowcy przyzwyczaili sie ze ograniczenia nie przystaja do
    > realiow

    Ale to kierowcy żądają ograniczeń prędkości, "bo ich żółte zaskakuje".
    Część kierowców, to prawda, niemniej...

    pzdr, Gotfryd

  • 63. Data: 2014-07-18 17:44:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W jaki sposób wyznaczyć maksymalną prędkość, z którą można?

    Taką, żeby w nikogo nie trafić.

  • 64. Data: 2014-07-18 23:35:24
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Taką, żeby w nikogo nie trafić.

    Czyli jednak wychodzi, że 30.

  • 65. Data: 2014-07-18 23:36:10
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    .

    > To akurat zdanie niewiele, cała reszta jego wypowiedzi - wszystko.
    > Po prostu umieściłem warning w najbardziej pasującym miejscu.

    Poproszę :-)

  • 66. Data: 2014-07-18 23:38:53
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    masti wrote:

    > ROTFL. Typowo sowieckie myślenie. Skoro ktoś wchodzi i od progu drze mordę
    > i wali po pysku to znaczy, ze ma rację

    Typowa postawa sprawcy wypadku. Oczywiście zanim "okazało się", że
    jednak trafił. Po spowodowaniu wypadku poglądy na świat nagle się zmieniają.

  • 67. Data: 2014-07-18 23:40:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 23:38:53 +0200 osobnik zwany Poldek
    napisał:

    > Typowa postawa sprawcy wypadku.

    jakiego wypadku?

    > Oczywiście zanim "okazało się", że
    > jednak trafił. Po spowodowaniu wypadku poglądy na świat nagle się
    > zmieniają.

    jak się boisz po spowodowaniu wypdaku to jeździj taksówką.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 68. Data: 2014-07-19 09:52:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    > Czyli jednak wychodzi, że 30.

    Dla Ciebie 30, dla innych być może i 130 będzie dobra.
    Wszystko zależy od tego gdzie trzyma się kapelusz.