  • 71. Data: 2010-08-14 21:21:27
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin MadMan

    > postąpiłeś co najmniej nierozsądnie.

    Rozmawiasz sam ze sobą?

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2010-08-14 21:23:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4c66d473$0$22811$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin kml

    > Co za różnica? ASO zapłaci.

    Z tego co piszesz można wnioskować że masz naiwność i znajomość "życia"
    typową dla 12-latka.

  • 73. Data: 2010-08-14 21:30:06
    Od: PJ <p...@g...com>

    obciach jak obciach ale czasami jak najbardziej uzasadniony
    http://auto.t-online.de/hagelschaden-30-000-volkswag
    en-sind-beschaedigt/id_15466020/index
    zamieść taka sprawę pod dywan to się nazywa mistrzostwo ...

    P.

  • 74. Data: 2010-08-14 21:41:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Z tego co piszesz można wnioskować że masz naiwność i znajomość "życia"
    > typową dla 12-latka.

    Ty też rozmawiasz sam ze sobą? Skoro sprawa jest oczywista i wystarczy
    dowód na to, że lakierowanie miało miejsce przed sprzedażą to po wygranej
    sprawie za ekspertyzę zapłaci ASO (czy kto tam będzie winny).

    --
    ignorance is bliss

  • 75. Data: 2010-08-14 21:45:04
    Od: "kml" <A...@g...lp>

> [...]
    > dowód na to, że lakierowanie miało miejsce przed sprzedażą to po wygranej
    > sprawie za ekspertyzę zapłaci ASO (czy kto tam będzie winny).

    No to słucham jaki jest dowód który potwierdzi, że lakierowanie miało
    miejsce przed sprzedażą.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 76. Data: 2010-08-14 22:28:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > dowód na to, że lakierowanie miało miejsce przed sprzedażą to po wygranej
    > sprawie za ekspertyzę zapłaci ASO (czy kto tam będzie winny).

    Sprzedaż to chwila w czasie. Powiedzmy 1 czerwca sprzedano.
    Załóżmy że odkryjesz łuszczący się lakier na dachu po pół roku,
    1 grudnia. Kto Ci wystawi ekspertyzę że lakierowane auto było
    27 maja a nie 3 czerwca? Pomyśl chwilę. Zwyczajnie majaczysz!
    Na dodatek to Ty musisz wysupłać tą kasę tu i teraz, nawet jeśli
    masz nadzieję że sąd przyzna Tobie zwrot tych kosztów...
    Czy nie lepiej jest wiec właśnie PRZED odbiorem auto sprawdzić?!

  • 77. Data: 2010-08-14 22:31:59
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

    > Czy nie lepiej jest wiec właśnie PRZED odbiorem auto
    > sprawdzić?!

    Co sprawdzić? Grubość lakieru? A skoro tak, to dlaczego by nie zrobić
    pełnej ścieżki diagnostycznej? Nie sprawdzić czy nie jest kradziony? Albo
    w ogóle nie rozebrać na części i nie sprawdzić, czy każdy element spełnia
    fabryczne normy?

    --
    ignorance is bliss

  • 78. Data: 2010-08-14 22:33:26
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-14, to <t...@a...xyz> wrote:

    > Ty też rozmawiasz sam ze sobą? Skoro sprawa jest oczywista i wystarczy
    > dowód na to, że lakierowanie miało miejsce przed sprzedażą to po wygranej
    > sprawie za ekspertyzę zapłaci ASO (czy kto tam będzie winny).

    Nie tylko naiwny, ale i głupi. Oczywistym jest, że po pół roku nie da
    się określić czy samochód był lakierowany w poniedziałek czy w piątek.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 79. Data: 2010-08-14 22:41:44
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Aug 2010 12:30:06 -0700 (PDT), PJ wrote:
    >obciach jak obciach ale czasami jak najbardziej uzasadniony
    >http://auto.t-online.de/hagelschaden-30-000-volkswa
    gen-sind-beschaedigt/id_15466020/index
    >zamieść taka sprawę pod dywan to się nazywa mistrzostwo ...

    Ale zamietli ?

    Bo na ile rozumiem niemiecki, to mieli ogladac czy sa na samochodach
    jakies widoczne uszkodzenia.

    A jak beda .. drzwi i maski moga wymienic. I co wtedy ?
    Auto z fabrycznym lakierem :-)

    A tak swoja droga - kupiliscie nowe auto, przyszedl grad .. i co teraz
    ? Ubezpieczyciel chyba na nowe nie wymieni, co najwyzej zaplaci za
    szpachlowanie dachu ?

    J.

  • 80. Data: 2010-08-14 22:42:51
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

> [...]
    > dowód na to, że lakierowanie miało miejsce przed sprzedażą to po wygranej
    > sprawie za ekspertyzę zapłaci ASO (czy kto tam będzie winny).

    Jeśli uda Ci się nawet dowieść że lakierowanie miało miejsce tydzień przed
    sprzedażą to jak ustalisz winnego?
    Wszyscy tu piszą o naprawach u dealerów, jest jeszcze pae miejsc gdzie można
    dokonać takowej naprawy. Kogo będziesz pozywał? Producenta, przewoźnika,
    dealera? A może jeszcze ich ubezpieczycieli? Przy odrobinie pecha masz 6
    podmiotów i zero dowodów. Powodzenia.

    Pozdr