  • 31. Data: 2011-04-28 19:20:38
    Temat: Re: Octavia Club Polska - Octavia nr rej. WE 0143X - debil, a do tego skończony ...
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-28 18:44:48 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Średnia wg AM z postojami 74 km/h średnia bez postojów 70.

    R U sure?

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2011-04-28 19:21:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-28 18:45:46 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Oznakował się tylko jako OCP, telefonu nie podał.

    Ale ty swój miałeś?
    Bo idiotów na drogach (podejrzenie, że pod wpływem) zgłasza się pod 112...

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2011-04-28 21:26:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Musialaby ruch tamowac. Niestety - co wyprzedzenie to jeden samochod
    > dalej. Jak sie samemu nie wyprzedza to znika z widoku po pewnym czasie.

    ee tam.
    Za chwile jest normalna okazja do wyrpzedzenia i nagle sie okazuje, ze dupek
    na odcinku 100km nie przesunał sie do przodu względem Ciebie w ogóle.

    Ile razy wyjeżdzam z Leszna i nagle w najmniiej odpowiednim miejscu
    wyprzedza mnie jakiś kretyn, później widze wielokrotnie podobne sytuacje,
    kiedy jest przede mną. żeby wjechać do poznania 2 samochody przede mną,
    mimo, ze jechalem swoje i wyprzedzałem wtedy kiedy można, kiedy nikomu nie
    wadze i w dodatku nie przekraczam jakoś specjalnie limitów prędkości i
    zwalniając we wiochach.
    za każdym razem śmiać mi sie chce.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 34. Data: 2011-04-28 23:54:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 19:20, Bydlę pisze:

    > R U sure?

    W 100 %. Mam świadka, tj operatora AM, który obsługiwał
    "wszystko" gdyż ja byłem zajęty prowadzeniem żuka. Postoje o
    których mówię to pewnie postoje na światłach, bo jak wybiłem z
    Popularnej w Warszawie, to wysiadłem z żuka w Widoradzu na
    tankowanie, chwila moment, i kolejny prawdziwy "postój" to
    Traugutta we Wrocku.

    Ciekawostka ... Lecisz żukiem prędkością przelotową (65-90 km/h)
    - na całej trasie zasadniczo zielona fala ;) Czasem dojeżdżałem
    do czerwonego z przyhamowaniem, znaczy zdjęciem nogi z gazu. Jak
    jadę normalnym autem , to ciągle gaz-hamulec-gaz-hamulec. A tu
    zupełnie nic.

    Parę razy rozpędziłem się pod setkę wyprzedzając żukiem (he he
    he) peletony samochodów po 7-9 sztuk ... i to tyle. Zdaje się,
    że kluczy był właśnie w tym, że w ogóle nie zwalniałem. Wbiłem
    te 75 (gpsowe) na licznik i tak przejechałem praktycznie całą trasę.

    Inna sprawa zupełnie odbijając od tematu, że zrobienie w trasie
    ponad tysiąca kilometrów już żukiem tak zmieniło mój
    światopogląd w trasie, że hej. Do tego stopnia, że roomster
    który zalany pod korek zawsze ogarniał na baku 800 - 900 km, w
    ten świąteczny okres na jednym baku przejechał 1350 km .... to
    450 km więcej na jednym tankowaniu. Pół polski. Ale to tak
    offtopicowo ;)

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzok.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub ...

  • 35. Data: 2011-04-28 23:59:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-28 19:21, Bydlę pisze:

    > Ale ty swój miałeś?
    > Bo idiotów na drogach (podejrzenie, że pod wpływem) zgłasza się
    > pod 112...

    Ależ nie wyglądał na naje*anego. Po prostu w sposób bezmózgi
    popierdalał wyprzedzając nie tam gdzie trzeba miast odczekać
    parę metrów. Na DK8 (jeszcze przed gierkówką) jest kilka takich
    wzniesień z podwójną ciągłą że nie ma sensu się tam spinać na
    wyprzedzanie, bo za chwilę masz megadługą prostą (lub lekko
    krętą) przerywaną linię z tą przewagą, że widoczność po horyzony
    (patrzysz z góry) ... To mi śmierdziało jebniętym handlowcem lub
    młodym gniewnym, który jumnął furkie tatowi.

    Wiesz, tyle mnie by to tak nie wkurwiło, gdyby potem jak w sumie
    można było podupcać (teren niezabudowany, przez las zasadniczo
    z nowo domalowanymi ciągłymi) zaczął spowalniać i tworzyć
    niezły peleton.

  • 36. Data: 2011-04-29 02:18:27
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-28 23:54:43 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > W 100 %.

    To ja sobie to muszę narysować, bo na razie nie jarzę jak bez postojów
    jechałeś wolniej, niż z postojami.

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2011-04-29 02:19:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-04-28 23:59:00 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> said:

    > Ależ nie wyglądał na naje*anego.

    Och, z opisu stylu jazdy mi wyszło, że albo pod wpływem, albo idiota
    (na jedno wychodzi).
    Ja w takich przypadkach dzwonię.

    --
    Bydlę

  • 38. Data: 2011-04-29 02:22:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-29 02:18, Bydlę pisze:

    > To ja sobie to muszę narysować, bo na razie nie jarzę jak bez
    > postojów jechałeś wolniej, niż z postojami.

    Oj czepiasz się, zamieniłem miejscami. Myślałem, że pijesz, że
    takiej średniej żulem nie da się utrzymać.

    Podmień miejscami, i będzie gites.

  • 39. Data: 2011-04-29 02:27:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-29 02:19, Bydlę pisze:

    > Och, z opisu stylu jazdy mi wyszło, że albo pod wpływem, albo
    > idiota (na jedno wychodzi).
    > Ja w takich przypadkach dzwonię.

    Bez sensu. Ja na idiotów mam inne sposoby.

    Przykłady z A4

    - wyprzedzam kolumnę tirów ... zjawia się za mną migający
    długimi i lewym kierunkiem. Widzę, że mu się w cholerę spieszy,
    więc usuwam mu się z drogi umożliwiając przejazd .... zwalniam
    do prędkości kolumny tirów, potem poniżej jej prędkości ,
    wycofuję się za wyprzedzaną wcześniej kolumnę tirów i wbijam
    na prawy pas. Jeśli koleś pokazuje mi międzynarodowy znak
    pokoju, ja wykonuję gest "proszę jechać, przecież zrobiłem
    szanownemu panu miejsce" ....

    - zjawia się za mną migający ... jeśli siedzi za blisko i połowę
    jego auta widzę w lusterku lewym, wiem wtedy, że więcej w lewym
    lusterku nic nie zobaczę. Zatem warto skoncentrować się na
    widoku w przedniej szybie - spuszczam zatem na szybę połowę
    spryskiwacza ze zbiornika :) ... o dziwo, odległość między nami
    wzrasta (bardziej niż przy nadepnięciu na hamulec)

    - olewam po całości (jeśli skończył się płyn do spryskiwaczy).

    Paaaaanie ... po co dzwonić ? Impulsy drogie, a pały nie mogą
    przyjechać, bo w niedzielę stoją pod szkołą na lokalnej drodze z
    suszarką na 40 :)

  • 40. Data: 2011-04-29 07:02:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 02:27:24 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:
    >Paaaaanie ... po co dzwonić ? Impulsy drogie, a pały nie mogą
    >przyjechać, bo w niedzielę stoją pod szkołą na lokalnej drodze z
    >suszarką na 40 :)

    Zalezy - ostatnio taka akcje widzialem - mlodzian przegial, tirman
    siegnal po komorke ... a 500m dalej stali ..

    J.