  • 21. Data: 2014-03-22 10:38:09
    Temat: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 08:59:16 +0100, Marcin N napisał(a):
> [...]

    Ostatnio spotkalem takiego co narzekal ze 30 ha nie da sie wyzyc.
    Wiec wydzierzawil w cholere, pojechal do Niemiec, zatrudnil sie jako
    kierowca ciezarowki (wspolczesny rolnik wymaga C+E), trzy tygodnie
    pracuje, tydzien odpoczywa...

    > On żyje we własnym idealnym świecie, w którym tylko motylki i kwiatki
    > naokoło. To typ człowieka, który nie rozumie, że ludzie nie kupują 15
    > letnich gratów BO LUBIĄ, tylko dlatego, że sytuacja ich zmusza.

    Oj ... 15 letni grat ma swoje zalety. Mozna kupic, bo sie lubi :-)

    J.

  • 22. Data: 2014-03-22 10:49:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

    > to wyjedź poza swoje miasto i zobacz jak to wygląda. Może 10%
    > mieszkających na wsi zajmuje się tylko i wyłącznie rolnictwem.

    To po jakiego reszta osiedla się daleko od miejsc gdzie jest robota?
    Ich problem, nie mój zresztą, niech sobie wynajmą mieszkanie w mieście.

  • 23. Data: 2014-03-22 10:53:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ludzie nie kupują 15

    Pewnie, tylko dlatego że chore Państwo pozwala eksploatować złomy i truć
    wszystko dookoła.
    Utrzymywanie 15 latka w dobrym stanie technicznym Z REGUŁY traci sens
    ekonomiczny, więc poza youngtimerami mało kto tak robi.
    A jednak pozostali też jeżdżą.

    , tylko dlatego, że sytuacja ich zmusza.

    > Oj ... 15 letni grat ma swoje zalety. Mozna kupic, bo sie lubi :-)

    No ja kupiłem, bo lubiłem, ale cieszyłem się jeszcze bardziej gdy się
    pozbyłem.

  • 24. Data: 2014-03-22 11:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 10:49:59 +0100, Cavallino napisał(a):

    > To po jakiego reszta osiedla się daleko od miejsc gdzie jest robota?

    Z dziada pradziada.

    > Ich problem, nie mój zresztą, niech sobie wynajmą mieszkanie w mieście.

    A fabryki sie wlasnie wyprowadzaja z miast na wsie :-P

    J.

  • 25. Data: 2014-03-22 12:34:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Mar 2014 10:53:01 +0100, Cavallino napisał(a):

    > No ja kupiłem, bo lubiłem, ale cieszyłem się jeszcze bardziej gdy się
    > pozbyłem.

    No, ja tez sie w sumie ucieszylem ... i kupilem nastepny stary :-)

    A ile razy sie cieszyles ze sie udalo pozbyc calkiem nowego grata ?

    O ile pamietam to tylko punto chwaliles, no i teraz ceeda chyba tez
    chwalisz :-)

    J.

  • 26. Data: 2014-03-22 12:44:46
    Temat: Re: Re: Ocknęli się: Szare paliwo zalewa Polskę
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 22 Mar 2014, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał
    >
    > Ci co pracują (powinni pracować) w miastach, to z reguły tak.
    > Z założenia na wsi mieszkają osoby parające się rolnictwem na tej samej wsi.

    Jasne.
    W szczególności po potrzebne im towary niech jadą do miasta.
    Zbiorkomem.
    Bo nie utrzyma się ani teza, że sprzedawczyni "para się rolnictwem",
    ani teza, że (sprzedawca) to bardzo dochodowy zawód.
    O innych "życiowo" uzasadnionych potrzebach nie wspomnę.

    Implikacja żeby dzieci dziedzicznie "zostawali na wsi" z mocy
    pomysłu jak wyżej już kiedyś była :> jakoś nazywało się to
    "przywiązanie do ziemi".

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2014-03-22 12:58:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.03.2014 22:14, J.F. pisze:
> [...]
    93,5610108,3030583,57,1,news-detal

    > ciekawe, ale czy nikt nie zaklada ze rodacy zwyczajnie mniej jezdza,
    > albo kupili oszczedniejsze samochody ?

    Mafia paliwowa to pisiorski wszak zabobon. Czy wszedł już przepis, że
    stacja benzynowa ma trzymać próbki paliwa z każdej cysterny?

  • 28. Data: 2014-03-22 13:13:05
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.03.2014 10:53, Cavallino pisze:
    /.../
    > Pewnie, tylko dlatego że chore Państwo pozwala eksploatować złomy i truć
    > wszystko dookoła.

    15 letni samochód już jest dlatego jest bardziej ekologiczny niż nowe
    auto - którego nie ma jeszcze i dopiero trzeba wyprodukować.

  • 29. Data: 2014-03-22 13:59:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    t...

    > Z dziada pradziada.

    Świat się zmienia, więc może przyzwyczajenia mieszkaniowe czas zmienić?

    > A fabryki sie wlasnie wyprowadzaja z miast na wsie :-P

    Czyli będzie praca dla miejscowych i nie będzie potrzeby, żeby sobie
    bezkarnie złomami drogi zaśmiecali? ;-)

  • 30. Data: 2014-03-22 14:01:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > No, ja tez sie w sumie ucieszylem ... i kupilem nastepny stary :-)
    >
    > A ile razy sie cieszyles ze sie udalo pozbyc calkiem nowego grata ?

    Ani razu, zawsze to była formalność, a poza jednym może przypadkiem było mi
    ich żal.

    > O ile pamietam to tylko punto chwaliles, no i teraz ceeda chyba tez
    > chwalisz :-)

    Jakie teraz?
    Ceeda nie mam od ponad pół roku, to już Lancię miałem dłużej.
    Ale i owszem, Ceed był do tej pory najlepszym i na pewno jedynym
    bezawaryjnym autem, jakie miałem.