  • 1. Data: 2011-10-29 20:21:42
    Temat: Obudowa HDD wykrywalna przez LG
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Mam sobie dysk 3,5" 500GB SATA2
    Kupilem stacje dokujaca ale ta niestety nie jest rozpoznawana przez
    mojego 37LD465
    W zwiazku z tym pytanie , moze ktos z forumowiczów moze polecic
    sprawdzona pod wzgledem dzialania z TV obudowe do dysku?
    Im tansza tym lepiej.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-11-16 19:34:25
    Temat: Re: Obudowa HDD wykrywalna przez LG
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-29 22:21, Norbert pisze:
> [...]
    > W zwiazku z tym pytanie , moze ktos z forumowiczów moze polecic
    > sprawdzona pod wzgledem dzialania z TV obudowe do dysku?

    a pendriva Ci rozpoznaje?

    jesli tak - to nie widze powodu dlaczego mialby nie rozpoznac dowolnego
    dysku via USB

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-11-17 09:26:12
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Nov 2011 20:34:25 +0100, AL <a...@s...tam> wrote:

    > jesli tak - to nie widze powodu dlaczego mialby nie rozpoznac dowolnego
    > dysku via USB

    Może USB nie daje rady zasilić dysku? Limit wg standardu USB 2.0 to 500mA,
    więc często bywają z dyskami problemy, bo te potrzebują więcej.

    RobertP.

  • 4. Data: 2011-11-17 11:12:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-11-17 10:26, RobertP. pisze:

    > Może USB nie daje rady zasilić dysku? Limit wg standardu USB 2.0 to
    > 500mA, więc często bywają z dyskami problemy, bo te potrzebują więcej.

    ale jak podlaczyl obudowe dysku 3.5" to do tej obudowy mial zasilacz
    dedykowany (powinien miec)

    inaczej ma sie rzecz z 2.5" dyskami - one faktycznie ciagna prad z USB -
    dlatego tez czesto masz dolaczony kabelek 'ze wspomaganiem' - podlaczasz
    go do dwoch gniazd USB jednoczesnie (jedno tylko jako zasilanie, drugie
    zasilania + data)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2011-11-18 08:35:38
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 12:12:16 +0100, AL <a...@s...tam> wrote:

    > ale jak podlaczyl obudowe dysku 3.5" to do tej obudowy mial zasilacz
    > dedykowany (powinien miec)

    Faktycznie, nie wiem dlaczego nie zwróciłem uwagi na to że to 3.5". Pewnie
    dlatego, że na co dzień spotykam się wyłącznie z obudowami 2.5".

    RobertP.