  • 41. Data: 2019-01-25 10:37:39
    Temat: Re: Obowiązkowe badania DIESLI
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.01.2019 o 09:24, kosmos pisze:

    > Musisz być super gościem, skoro tak określasz osoby okazujące
    > współczucie zwierzętom.

    przecież nie wzięła do siebie do domu i nie nakarmiła...
    Ja podobnie nazywałem osoby które okazywały współczucie swoim pieskom,
    które przecież muszą się gdzieś pod moim oknem wysrać.

    Lukasz

  • 42. Data: 2019-01-25 12:11:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-01-24 21:16, Poldek wrote:

    > Dlatego, że ten co smrodzi nie oddycha tym, co wydala, tylko oddychają
    > tym inni ludzie. Często ludzie, którzy w ogóle nie mają samochodów.
    > Gdyby rury wydechowe miały wylot do wnętrza kabiny samochodu, to problem
    > trujących spalin szybciutko by zniknął.
    Oddycha. :-) Nie tak dawno jechałem z sąsiadem jego VW Transporterem.
    Wizualnie auto wygląda bardzo dobrze, ale gdy tak sobie toczyliśmy się w
    korku, to w środku spalinami waliło okrutnie. Przy zamkniętych szybach.

  • 43. Data: 2019-01-25 12:16:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 08:56:26 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > W zasadzie tylko NO2. Pozostałe tlenki azotu są mało szkodliwe,
    > bezbarwne i nie śmierdzące. A jak poczytasz to się dowiesz coś o gazie
    > rozweselającym albo o tym że NO występuje w organiźmie jako produkt
    > metabolizmu i bierze udział m.i. w erekcji członka :)

    NO w atmosferze samoczynnie przechodzi w NO2, czy jak kto woli - N2O4.

    J.

  • 44. Data: 2019-01-25 12:19:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 12:38:59 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Benzyniaki
    > wypuszczają jakieś 30% więcej na km spalin niż diesle i nikt nie
    > lamentuje a powinien, bo to jest o 30% więcej antyklimatycznego CO2.

    Ale nie wypuszczają takich ilosci sadzy, co diesle.

    > Tyle że w dieslach jest procentowo więcej NOx, choć już nie jestem
    > pewien czy również więcej na km. I tak się składa że NOx nie śmierdzą
    > ani ich nie widać.

    A to dobrze czy źle, że trucizny ne widać?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 45. Data: 2019-01-25 12:31:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 24 Jan 2019 12:20:56 +0100, Myjk napisał(a):

    > zobacz co wylata z milionów kominów
    > węglowo-drewnianych

    Porównywanie palenia drewnem do palenia węglem jest jak porównywanie
    zanieczyszczeń emitowanych przez sprawny, nowoczesny silnik benzynowy z
    tym, co "wylata" z rury wydechowej starego diesla.
    Spalanie suchego drewna w porządnym kominku powoduje bardzo niewielką
    emisję drobnych pyłów.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 46. Data: 2019-01-25 12:39:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2019 12:19:20 +0100, Maciek napisał(a):

    > Ale nie wypuszczają takich ilosci sadzy, co diesle.
    To jest ta trzecia prawda. Spójrz na normy które cytowałem, współczesne
    diesle są mniej więcej na równi z benzyniakami. Nie mówię tu, jeszcze
    raz podkreślam, o brykach z istotnymi niesprawnościami ani o 50-letnich
    Kamazach które pamiętam paliły 100/100 jak wyjeżdżały z fabryki :)

    > A to dobrze czy źle, że trucizny ne widać?
    A czy to dobrze czy to źle to każdy chłopiec wiedzieć powinien.
    Zarzucono że widać i że śmierdzi to odpieram zarzuty. Owszem widać i
    owszem, śmierdzi ale nie bardziej niż benzyniaki. Wiem co mówię bo wiele
    jeżdżę rowerem i wdycham to co wypuszczają mijające mnie bryczki.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2019-01-25 12:54:09
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-25 o 10:24, kosmos pisze:

    > Musisz być super gościem, skoro tak określasz osoby okazujące
    > współczucie zwierzętom.

    Jestem super goście, no i co dalej?

    Osoba nie bierze zwierzaka do domu tylko wpuszcza do budynku żeby srał,
    szczał i miałczał o 4 rano bo jedyne co durna baba robi to wpuści kotka
    ale już żeby wstać o 4 rano i go wypuścić na sranie to ma w dupie.
    Jak taka święta to niech go weźmie do domu, nakarmi, zabierze do
    weterynarza, zapoda szczepionki na różne choroby, odrobaczy, opłaci za
    kotka podatek ...

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 48. Data: 2019-01-25 13:17:20
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-01-25 o 12:54, Chris pisze:

> [...]
    > Jak taka święta to niech go weźmie do domu, nakarmi, zabierze do
    > weterynarza, zapoda szczepionki na różne choroby, odrobaczy, opłaci za

    Nie, no oczywiście. Ty jesteś super, bo masz kota w dupie. A ona jest
    k..., bo się o niego martwi. Wspaniała postawa, doprawdy.
    Mam nadzieję, że chociaż w przypadku ludzi okazujesz więcej uczuć.

  • 49. Data: 2019-01-25 14:07:12
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2019-01-25 o 13:17, kosmos pisze:

    > Nie, no oczywiście. Ty jesteś super, bo masz kota w dupie. A ona jest
    > k..., bo się o niego martwi. Wspaniała postawa, doprawdy.
    > Mam nadzieję, że chociaż w przypadku ludzi okazujesz więcej uczuć.

    Napisałem Ci jak to wygląda ale widać że nie umiesz czytać .. no trudno
    nie każdy umie myśleć ...

  • 50. Data: 2019-01-25 14:26:19
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2019-01-25 o 14:07, Chris pisze:

    > Napisałem Ci jak to wygląda ale widać że nie umiesz czytać .. no trudno
    > nie każdy umie myśleć ...

    Pewnie, lepiej, żeby kot zdechł niż miałbyś wąchać przykre zapachy albo
    nawet wdepnąć w szczyny.
    Najwyraźniej lubisz obrażać innych bez powodu. Przykre, ale może w Twoim
    otoczeniu to norma i się dostosowałeś. A może szybciej piszesz niż myślisz.