  • Data: 2009-10-13 05:56:33
    Temat: Obiektyw
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Puszka to D80, mam do niej dwa tanie szkła: sigme 28-70 (2,8 -4)
    http://www.skapiec.pl/img/84103-47-1-sigma-28_70-f_2
    _8_4_0-dg-rozne-mocowania.html
    i nikkora 70-300 (4-5,6) o takiego
    http://allegro.pl/item777857335_nikon_nikkor_af_70_3
    00_mm_f_4_5_6_g_filt_etui.html,
    oba jakies budżetowe modele, bez vr ani nic. Korzystam głównie z sigmy,
    póki co w sumie staram sie fotografować wszystko, architekturę, sport,
    portrety, mam pierścienie do makro.
    Czy jest sens spróbować sprzedać te obiektywy i kupić nikkora 18-105
    (3,5-5,6 wyjdzie niecałe 900zł), lub np nikkory 18-55 (3,5-5,6),
    teoretycznie ciemniejszy od mojej sigmy, ale ma VR i 55-200 z VR (w sumie
    około 1tys). Wiem, że to też budżetowe obiektywy, ale na lepsze na razie
    nie chę wydawać kasy. Czy jest sens się zastanawiać i będzie jakaś widoczna
    różnica w jakości?
    Ew, za czym sie rozglądać? Wiem, że to nie sprzęt robi zdjęcia, ale na
    pewno pomaga ;)
    --
    marcin