  • 11. Data: 2011-11-05 21:37:00
    Temat: Re: [OT] s.p. Kurek i Kaminski
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "d530" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:j949kn$fc1$1@news.onet.pl...

    "Araneus Diadematus" <w...@c...pl> wrote in message
    news:4eb59170$1@news.home.net.pl...

    > PS. Pyry już nie w Warszawie? Czy o innych myślimy?

    Przepraszam za dezinformację.
    W Warszawie: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cmentarz_w_Pyrach

    =====

    Nie ma sprawy, po prostu upewniałem się co do stanu faktycznego... teraz
    władze potrafią tak ludziom w głowach nabocić, że łatwo stracić wyczucie,
    więc wcale bym się nie zdziwił, gdyby naszemu miastu odłączono po cichu
    jakąś dzielnicę i przyłączono do jakiegoś podwarszawskiego miasta, czy
    wręcz, zrobiono samodzielne miasto... Hmm... w roku 1994, jak cięto warszawę
    na 18 kawałków, to ludzi o to nie spytano, czy sobie tego życzą. W 1998
    podobny numer z województwami... MSI - nos dla tabakiery... Jako, że nie
    śledzę lokalnych informacji politycznych, nie mam już zdrowia do tego,
    denerwować się... to i mogę nie być na bieżąco.

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 12. Data: 2011-11-06 12:45:29
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> [...]
    >
    > Ano... ja znalazłem "Zdzisław Kamiński" na Wólce... I zastanawiałem się,
    > gdzie drugi prowadzący... tak, to rzeczywiście może nie być...
    >

    > PS. Pyry już nie w Warszawie? Czy o innych myślimy? (podobnie, jak
    > Marysin, jest Wawerski, czasem określany bez "przymiotnika", tak jest
    > też Marysin, jak się jedzie do ośrodka nadawczego Emitela Al. Krakowska
    > 182, nie pamiętam tylko, czy ten drugi Marysin jest za, czy przed tym
    > adresem? Nie mówiąc o Lesznie, gdy nie ma pewności, czy o ulicę chodzi,
    > Leszno pod Warszawą, czy Leszno byłe wojewódzkie...)

    Jest jeszcze Leszno - była ulica (al. Solidarności od Leszna do
    Bankowego) i Leszno na obrzeżach Puszczy Kampinoskiej)...

    --
    Darek

  • 13. Data: 2011-11-06 20:04:22
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4eb68169$0$2201$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]

    Jest jeszcze Leszno - była ulica (al. Solidarności od Leszna do
    Bankowego) i Leszno na obrzeżach Puszczy Kampinoskiej)...

    No tak, mnie po głowie chodzą dwie miejscowości, o jednakowej nazwie (chyyba
    Węgorzewo, ale zabić się nie dam), nie stykające się z sobą, w jednej
    gminie. Rozróżnia się je na zasadzie "Cośtam k. Gdzieśtam" i "Cośtam k.
    Czegoś", to "koło" stanowi precyzję.
    To i Leszno... Ale i Blizne, Jasińskiego i Łaszczyńskiego, mało kto słyszę,
    że w mowie codziennej to dodaje... mówi się "Ciocia Krysia mieszka w
    Bliznem" i "Ciocia Basia też mieszka w Bliznem". I teraz - to sąsiadki, czy
    ciocie z 2 różnych miejscowości? Ale to już OT...
    Myślałem sobie o nich, tak sobie skojarzyłem, że pierwszy raz oglądałem ich
    programy, jak byłem, hm... w szpitalu? sanatorium?, no, rehabilitacja mowy,
    wieczorami, pamiętam, że bardzo późno jak na moje ówczesne pojmowanie pory
    dnia, nie wiem, czy nie po 22 nawet, w takim małym ruskim telewizorku
    "kolorowym" (no, czarny, szary, biały, popielaty, ciemnoszary, itd, prawda,
    że kolorowy?) :) towarzystwo oglądało ich programy.
    Bardzo mi brakuje ich sporów, starć, jak się niekiedy nawzajem ochrzaniali,
    kłócili wręcz, stwarzając tym wrażenie zaimprowizowanej dyskusji, świeżości
    spojrzenia, zrywania ze sztampą, schematami...

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)

  • 14. Data: 2011-11-08 20:57:03
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

> [...]
    > ochrzaniali, kłócili wręcz, stwarzając tym wrażenie zaimprowizowanej
    > dyskusji, świeżości spojrzenia, zrywania ze sztampą, schematami...

    Widzę że trasę od Bankowego do Sochaczewa kojarzysz.

    --
    Darek

  • 15. Data: 2011-11-08 22:34:57
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4eb9979f$0$2181$65785112@news.neostrada.pl...
    (...)
    > Widzę że trasę od Bankowego do Sochaczewa kojarzysz.

    Różnymi się jeździło... To i się pamięta :)

    --
    Alanné mba yi woma... wé :) (...)
    Né ma ka ni kaso, Né ma pané ka, (...)