  • Data: 2017-07-25 21:24:38
    Temat: [OT] program obsługi zleceń
    Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry
    Problem około elektroniczny, bardziej biurowy. Czy używacie jakiegoś,
    godnego polecenia, programu do obsługi zleceń serwisowych? Wszystko
    jest w porządku póki są wszyscy w pracy, chaos zaczyna się podczas
    urlopu jak trzeba kogoś zastąpić. Do mnie zlecenia przychodzą mailem
    nad którym potem pastwi się kilka osób z różnych działów zanim zlecenie
    zostanie wykonane. W dodatku zlecenia mają różny tryb wykonania. Każdy
    ma swoją filozofię i przyzwyczajenia co powoduje bajzel w momencie
    zastępstwa. I właśnie to bym chciał ogarnąć przy pomocy jakiegoś
    programu. Przeglądałem kilka na hasło "obsługa zleceń" lecz są bardzo
    ukierunkowane na jakąś konkretną działalność.
    Wojtek