  • 41. Data: 2021-11-04 16:55:21
    Temat: Re: OT patelnie nierdzewne
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 03:52:34 UTC-5 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Na Jackowie jak widać gołym okiem znają się na wszystkim.
    > Zrób badania.

    Kompleks jakis masz?

    Testowalem pare kuchenek i po podlozeniu zapalek niektore sie nie uruchamiaja.
    Inne grzeja tak sobie jak sie dolozy nieco papieru miedzy blat kuchni a garnek.

    Reszta mocy o ktora pytasz gdzie indziej wydzieli sie albo na cewce albo w driverze
    cewki nie zostanie pobrana z sieci jak sterownik jest sensownie zrobiony.

  • 42. Data: 2021-11-04 18:52:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 16:55:22 UTC+1 ptoki napisał(a):

> [...]
    cewki nie zostanie pobrana z sieci jak sterownik jest sensownie zrobiony.
    Jeśli było by prawdą że niewykorzystana do grzania moc wydzieli się w kuchence na
    jakiś elementach to obaliles wszechobecny mit o niezwykle wysokiej sprawności
    kuchenek indukcyjnych. Inna sprawa że w życiu widziałem kilka kuchenek indukcyjnych i
    w każdej był wcale nie mały wentylator. Z jednego wentylatora z kuchenki indukcyjnej
    zrobiłem wentylator do rozpalania grila. Sporo mu musiałem obniżyć obroty bo zamiast
    rozpalać potrafił cugiem skutecznie gasić ogień.

  • 43. Data: 2021-11-04 23:32:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty to masz za dużo czasu chłopie.

    -----