    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: [OT] ortografia i interpunkcja (was: Why mobile web apps are slow)
    Date: Thu, 11 Jul 2013 09:46:51 +0000 (UTC)

    On 2013-07-11, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    [...]
    > GC też zazwyczaj daje też dużą wolność a w praktyce czasami zmusza do
    ^--- przecinek
    > zupełnie niepotrzebnego obchodzenia - nie ma rozwiązań do wszystkiego
    > idealnych.
    [...]
    > Jak to robiłem w C++ to aby z jednej strony nie bawić się w ręczne
    ^--- przecinek
    > new/delete a z drugiej nie cieknąć pamięcią miałem w obiektach
    ^--- przecinek
    > opakowujących algorytmy std::vector<shared_ptr<T> > freeMeLater a sam
    przecinek ---^
    > algorytm działał już na wskaźnikach. Było szybkie i dawało gwarancję, że
    > w momencie gdy dane przestaną być używane wszystko się ładnie sprzątnie.
    ^--- przecinek
    [...]
    > Ludzie od C++ w większości muszą pamiętać o pamięci. Użytkownicy GC w
    > większości nie muszą. Mi chodzi o to, żeby pamiętać jedynie o nie

    Ci chodzi o to?
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=5375
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=523
    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=5842

    > zepsuciu pamięci (być może za cenę dodatkowego wektora tu i uwdzie[*]) a
    > reszta się zrobi sama.

    "Ówdzie".

    > [*] Zauważ, że w języku to może się robić automatycznie na zasadzie np
    > operatora lNew który tworzy obiekt i wiąże jego czas życia z opakowującą
    ^--- przecinek
    > funkcją czy klasą.

    Michoo, na miłość Boską, przejrzyj jeszcze raz przyzwoity słownik (taki
    z zasadami interpunkcji).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot