  • 21. Data: 2010-02-10 21:21:30
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał:

    > Zwracam uwage na punkt 95.2.2

    Zwracam uwagę na nieostre określenie "przed zakończeniem nadawania sygnału
    zielonego".

    pozdr
    lublex

  • 22. Data: 2010-02-10 21:38:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 20:25:51 +0100, osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

> [...]
    > 1) ruch pojazdu utrudniłby opuszczenie jezdni pieszym lub
    > rowerzystom, 2) ze względu na warunki ruchu na skrzyżowaniu lub za
    > nim opuszczenie
    > skrzyżowania nie byłoby możliwe przed zakończeniem nadawania sygnału
    > zielonego.
    >

    > Jeszcze jakies wątpliwości, gdzie mozna wjechać na zielony, żółtym i
    > czerwonym?
    >
    > Zwracam uwage na punkt 95.2.2
    >

    > Wiec teraz przestańcie pisac głupoty, bo nawet na chłopski rozum to jest
    > jaśniutkie jak słoneczko, ze w ogole nie powinien sie tam kolega

    no i wskaż, który z tych przepisów zabrania wjechać za sygnalizator na
    świetle zielonym i zatrzymać się w sposób nieutrudniający jazdy pojazdom
    na poprzecznej drodze i stac tam przez okres świecenia czerwonego.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2010-02-10 21:44:06
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Feb 2010 17:07:32 +0100, osobnik zwany juhass
    wystukał:

    > taki sposób te nasze miasta to się całkiem zakorkują. Poradźcie coś...
    > No, lepiej mi, wypłakałem się już. ;)

    to mozesz płakać tylko nad swoim brakiem asertywności. Trzeba było
    mandatu nie przyjąć. Najlepiej zrobić zdjęcie w którym miejscu stałeś i
    smiać się jak szeryfowie wili by się przed sadem.

  • 24. Data: 2010-02-10 21:57:42
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    masti pisze:

    > no i wskaż, który z tych przepisów zabrania wjechać za sygnalizator na
    > świetle zielonym i zatrzymać się w sposób nieutrudniający jazdy pojazdom
    > na poprzecznej drodze i stac tam przez okres świecenia czerwonego.

    Dokladnie.
    Wjechal na zielonym, stanal nie utrudniajac ruchu to i mandat sie nie
    nalezy.
    Niestety wielu ludzi glupieje jak ich takie dupki zatrzymaja i nie
    potrafia odmowic przyjecia mandatu.

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2010-02-10 21:57:58
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-02-10 17:07, juhass pisze:
    > Ni więc sytuacja następująca: skrzyżowanie ze światłami, takie trochę
    > bardziej rozbudowane- po dwa pasy w każdą stronę itp, ale to nie ważne.
    > No więc podjeżdżam do sznureczka czekających na zielone i czekam-
    > pojawia się zielone- ruszamy w momencie jak dojeżdżam do sygnalizatora
    > to widzę ze zjazd z krzyżówki w lewo (tam jechałem) się blokuje i auta
    > przede mną stoją już nie całkiem poza skrzyżowaniem. Zatrzymuje się

    Ja bym nie przyjal.
    Jesli nie blokowales przejazdu kierowcom jadacym poprzecznie to niech
    sie bujaja.
    No ale teraz to juz za pozno.

    Pozdr
    --
    gogi

  • 26. Data: 2010-02-10 22:04:24
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-10 21:57, gogi pisze:

    > Ja bym nie przyjal.
    > Jesli nie blokowales przejazdu kierowcom jadacym poprzecznie to niech
    > sie bujaja.

    Dokładnie tak.
    Też bym nie przyjął.. Bym parsknął śmiechem i pojechał.

  • 27. Data: 2010-02-10 22:10:26
    Temat: [OT do zdjęcia]
    Od: rafal <r...@n...none>

    r...@k...pl wrote:

    > http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Kreuz
    ung-alleenring-eschersheimer-ffm001.jpg&filetimestam
    p=20080425144642

    OT. Wow, ja też chcę tak oznakowane pasy rowerowe ... i nawet pomyśleli
    jak bezpiecznie rowerzyści mają skręcać w lewo! :)

  • 28. Data: 2010-02-10 22:17:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wjechał za sygnalizator po czym się zatrzymał gdyż nie miał możliwości
    > kontynuowania jazdy.

    Dokładnie.
    Nie widzę tu złamanie żadnego przepisu, wręcz przeciwnie - jeśli nie stał na
    pasach ani na skrzyżowaniu zachowanie godne pochwały.

  • 29. Data: 2010-02-10 22:23:41
    Od: "GB" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > zielonego.

    > Jeszcze jakies wątpliwości, gdzie mozna wjechać na zielony, żółtym i

    Skoro formalnie na skrzyżowanie jeszcze nie wjechał, to nie miał czego opuszczać ;-)

  • 30. Data: 2010-02-10 22:28:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "GB" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro formalnie na skrzyżowanie jeszcze nie wjechał, to nie miał czego
    > opuszczać ;-)

    Dokładnie tak.
    Nie wierzę, że sędzia ukarałby kogoś za wzorcowe zachowanie.
    Nawet jeśli literalnie tak zinterpretowałby jakiś przepis.