  • 21. Data: 2011-11-13 13:40:15
    Temat: Re: [OT] To ja juz wole p.m.s
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-11-2011 12:32, venioo pisze:

    > Klub Cytrynki
    > Mondeo Klub Polska
    > Audi Klub
    > Club 106
    > Alfaholicy

    Dorzuciłbym jeszcze 406 Klub.pl

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 22. Data: 2011-11-13 14:51:16
    Od: "AP" <f...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Michał sirapacz Gut" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:j9m0ed$535$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > wszystko prawda mistrzu.
    > otoz wiekszosc(niestety) for internetowych jest moderowana przez ludzi
    > niespelnionych zyciowo i zakompleksionych gdzie dostają erekcji na sama
    > mysl ze moga komus dac bana(za cokolwiek), wywalic watek (bo bylo, albo ze
    > wzgledu na pogodę) itd.

    > władza nie jest dla każdego - zdecydowanie testy psychologiczne przed
    > nadaniem uprawnien albo przed...zalozeniem forum:)

    Zupełnie jakbym czytał opis Skodovki.
    Szkoda tego forum, bo spora baza wiedzy, ale niestety władza (TWA) stworzyła
    taką atmosferę, że ludzie sami odchodzą z tego forum.

  • 23. Data: 2011-11-13 16:32:17
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-13 13:40, DoQ wrote:

    > Dorzuciłbym jeszcze 406 Klub.pl

    to ode mnie www.accordklubpolska.pl

    Shrek.

  • 24. Data: 2011-11-13 16:43:49
    Od: TomWi <u...@o...pl>

    Podsumowujac:

    *ZLE:*
    forum.vw-passat.pl
    francuskie.pl

    *DOBRE:*
    peugeot-klub.pl
    mazdaspeed.pl
    Klub Cytrynki
    Mondeo Klub Polska
    Audi Klub
    Club 106
    Alfaholicy
    406 Klub.pl
    www.accordklubpolska.pl

    jakis update?

  • 25. Data: 2011-11-13 16:47:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 16:43:49 +0100, TomWi napisał(a):

    > *ZLE:*
    > francuskie.pl

    hi hi.. najśmiejszniejsze jest to, że właściciel tej strony musiał aż
    dostać bana na listach dyskusyjnych klubu cytrynki, żeby przestał
    reklamować swoją stronę.
    Jak widać kali ukraść - dobrze, kalemu ukraść - źle.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 26. Data: 2011-11-13 18:59:54
    Od: daro <r...@o...pl>

    TomWi pisze:
    > Podsumowujac:
    >
    > *ZLE:*
    > forum.vw-passat.pl
    > francuskie.pl
    >
    > *DOBRE:*
    > peugeot-klub.pl
    > mazdaspeed.pl
    > Klub Cytrynki
    > Mondeo Klub Polska
    > Audi Klub
    > Club 106
    > Alfaholicy
    > 406 Klub.pl
    > www.accordklubpolska.pl
    >

    > jakis update?

    a6klub.pl - bardzo dobre forum.

  • 27. Data: 2011-11-13 19:39:33
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-13 18:59, daro pisze:

    > a6klub.pl - bardzo dobre forum.

    http://fiatpunto.com.pl - dobre, już wcześniej chwaliłem, ale skoro
    robimy ranking... ;)

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 28. Data: 2011-11-14 02:42:27
    Temat: Re: To ja juz wole p.m.s
    Od: dominik <d...@g...com>

    On Nov 12, 2:49 pm, topek <t...@p...pl-zamien-0-
    na-o> wrote:
    > Dlatego wole P.M.S i usenet, gdzie jest demokracja i thanks god nie ma
    > adminow :)
    > Nawet jak ktos o zimowki pyta po raz 10ty w ciagu dnia :)

    To zawsze zależy od forum, jak widać zdarzają się lepsze i gorsze :)
    Może ktoś pokusi się w ogóle o listę for?

    Z swojej strony mogę dodać:
    http://megane.com.pl/ - niezbyt miłe i sympatyczne, masa reklam i
    ogólnie komercha
    http://www.scenicforum.pl/ - powstało jako przeciwieństwo tamtego i ma
    się dobrze

    Tak sobie myślę, że dzisiaj każda marka i nawet model musi mieć swoje
    forum. Niestety nikt nie myśli o tym by zrobić porządne archiwum z
    nieginącymi obrazkami i jakąś kwintesencją wiedzy w wiki.

    --
    dmc

  • 29. Data: 2011-11-14 10:14:23
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 14:49:19 +0100, topek na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ze mam kabel obd2, windows7 i eee pc
    > I czy przy pomocy takiego zestawu odpale diagnostyke i sprawdze bledy w
    > moim passacie.

    Myślę, że support producenta oprogramowania odpowie na Twoje pytanie :)

    A co do Twojej działalności na wspomnianym forum - masz dziwną manię
    zakładania wątków dotyczących problemów szeroko opisywanych po kilka razy -
    ja tam się nie dziwię, że czasem lądują w koszu.

    "Przybyłem, zobaczyłem, zwyciężyłem. (Veni, vidi, vici.) Cezar (Caius
    Iulius Caesar, ok. 101 - 44 p.n.e.)"

  • 30. Data: 2011-11-15 18:50:04
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    .Peeter wrote:

    > Na często przeze mnie czytanym forum mazdaspeed jest jakoś lepiej.
    > Nawet jeśli ktoś zada pytanie, na które odp już była, to poza
    > info, że było, może liczyć na linka do starszego tematu
    > wyjaśniającego problem.

    Ano, takie rozwiązanie jest lepsze.

    Gorzej jeśli stary wątek traktuje o problemie, ale ten twój problem
    jest "wariacją na temat" i trzeba coś doprecyzować - możesz dostac
    bana za odkopywanie staroci ;-)

    --
    Pozdro
    Massai