  • 1. Data: 2010-05-10 09:09:24
    Temat: [OT] Template bardziej rozbudowanej galerii
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Witam
    Chcialbym stworzyc galerie www jednak moja znajomosc html i programow
    dedykowanych jest niemal zerowa. Do tej pory, zeby stworzyc galerie z
    jednego wyjazdu/zdarzenia korzystalem z template'ow w PS. Chcialbym
    jednak stworzyc cos bardziej rozbudowanego: strona w kilku jezykach
    (choc tekstu tak czy siak byloby malo), ok. 8 kategorii, w ktorych
    bylyby umieszczone zdjecia. Strona "o mnie", dane kontaktowe.
    Calosc w ladnej szacie graficznej choc bez przesadnych wodotryskow.
    Byloby super gdyby strona "potrafila" dostosowywac wielkosc zdjecia do
    wielkosci okna jak ma to jeden z template'ow w PS choc nie jest to must
    have.
    Bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedzi z jakich narzedzi moglbym
    skorzystac aby osiagnac wyzej opisany efekt bez spedzania wielu dni na
    nauce.....Rafal

  • 2. Data: 2010-05-10 21:17:58
    Temat: Re: [OT] Template bardziej rozbudowanej galerii
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedzi z jakich narzedzi moglbym
    > skorzystac aby osiagnac wyzej opisany efekt bez spedzania wielu dni na

    np Coppermine Photo Gallery
    pozdr.j

  • 3. Data: 2010-05-12 10:00:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "janek" <n...@a...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > np Coppermine Photo Gallery

    Coppermine dorobil sie w koncu jakiegos CMSa dostepnego online? Pare lat
    temu dodanie dwoch zdjec konczylo sie kopiowaniem prawie wszystkiego na
    serwer, bo galeria nie byla generowana dynamicznie..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-05-13 05:46:32
    Od: jian <j...@p...fm>