  • 21. Data: 2010-07-13 21:41:41
    Temat: Re: upał - ciuchy
    Od: ditron <t...@g...com>

    u mnie ewidentnie sprawdza sie koszulka termoaktywna,
    poza tym spodnie - typu letniego z wentylacją,
    kurtka letnia z wentylacją,
    buty te same co w "sezonie"
    rekawiczki zostawiam w domu,
    kominiarka na traske bo w miescie to juz lepiej bez...
    ale ja od niedzieli nie patrze na moto - sila wyzsza choc pewnie
    jakbym mogl to w takim upale bym sie i tak nie zmusił do jazdy.
    ...bo to nie sezon jest

  • 22. Data: 2010-07-14 05:03:02
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ditron" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    2g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]
    > ale ja od niedzieli nie patrze na moto - sila wyzsza choc pewnie
    > jakbym mogl to w takim upale bym sie i tak nie zmusił do jazdy.

    Wsiadasz i jedziesz, jechałem z żoną w tym największym upale
    70km w jedną stronę na kozie i było całkiem przyemnie,
    ja ubieram T-shirt, zbroja utiki na siatce a jak idzie wytrzymać to
    kurtkę bawełnianą z Reportera , mocno upięta co by się zbroja nie
    przestawiła, buty enduro, skarpety termoaktywne
    ochraniacze na kolana i bojówki bawełniane z kompletu do kurtki,
    Jedynie pod ochraniaczami kolan mam mokro.

    pozdro
    blur

  • 23. Data: 2010-07-14 06:02:00
    Od: AlF <s...@g...com>

    Zyga wrote:
    > Powitać
    >
    > Jak się ubieracie w te upały do miasta?
    > Wczoraj wróciłem z roboty w krótkim rękawku. Niby fajnie, ale psyche
    > klęka, świadomość o tym co będzie przy głupim szlifie odbiera całą
    > frajdę. A w ciuchach wiadomo, masakrycznie gorąco.

    Mieszkam na pustyni Arizonskiej, teraz mamy 33 w nocy a 45 w dzien,
    takze sie czuje upowazniony do komentarza ;-). Naszczescie w pobliskich
    gorach tak schodzi do 30.

    Na trasy, pelna skora plus zolw. Jest tak goraco, ze nawet nie mam czasu
    sie spocic :-). Ale parujaca z ciala woda dziala oziebiajaca i w
    polaczeniu ze skora tworzy bardzo fajna warstwe izolujaca.

    3 tygodnie temu zrobilismy jednowniowa trase ok 1000km z czego ponad
    polowa w 35C a 100kmowy finisz w 40+C. Rzeczywiscie problem sie zaczyna
    jak temp > temperatury ciala. Trzeba bardzo duzo pic, najlepiej zaczac
    dzien przed podroza.

    Po miescie - pelne buty + kurtka cos w tym rodzaju
    http://www.motorcycle-superstore.com/1/1/39/13189/IT
    EM/Joe-Rocket-Yamaha-Champion-Mesh-Jacket.aspx
    . rekawice skorzane.

    Na pocenie rak odkrylem takie cus http://www.antimonkeybutt.com/ - cos
    podebnego jak sie uzywa dla noworodkow.

    A.

  • 24. Data: 2010-07-14 06:27:52
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 14 Lip, 08:02, AlF <s...@g...com> wrote:

    > Na pocenie rak odkrylem takie cushttp://www.antimonkeybutt.com/- cos

    ta ...na pocenie rak ;)

  • 25. Data: 2010-07-14 23:24:39
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 13 Jul 2010 16:45:19 +0200, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    [...]
    > rozwiniesz? lubię takie patenty

    Swego czasu na jakiejś brytyjskiej stronie czytałem, że nieźle
    sprawdzają się kewlarowe rękawiczki robocze, tanie są i bardzo
    przewiewne. A to kewlar i przed ścieraniem chroni dość dobrze.
    (Tylko że nie ma ochraniaczy przed uderzeniem, co może być
    pewnym minusem)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 26. Data: 2010-07-15 00:34:49
    Temat: Re: upal - ciuchy
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > ta ...na pocenie rak ;)

    O! I nawet filmik z motocyklowym zastosowaniem jest ;)))))

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 27. Data: 2010-07-15 04:23:21
    Od: AlF <s...@g...com>

    morghul wrote:

    > O! I nawet filmik z motocyklowym zastosowaniem jest ;)))))

    to naprawde dziala !

  • 28. Data: 2010-07-15 09:00:58
    Temat: OT Re: upał - ciuchy
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AlF pisze:

    > Mieszkam na pustyni Arizonskiej

    O, a gdzie ? Parę miesięcy w Tucson spędziłem.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2010-07-16 04:54:08
    Temat: Re: OT Re: upał - ciuchy
    Od: AlF <s...@g...com>

    Magic wrote:

    > O, a gdzie ? Parę miesięcy w Tucson spędziłem.

    Phoenix - East Valley. Od dwoch lat. A Ty dawno byles - mam znajomch w
    Tuscon ...

  • 30. Data: 2010-07-16 06:53:02
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Kask szczekowy w gore (na miasto), blenda zeby muchy w oczy nie wpadaly.

    Co Ty ludziom doradzasz kolego?
    Przeczytaj sobie w instrukcji kasku szczekowego. Nigdy w nim nie wolno jezdzic z
    otwartą szczęką.
    Drobny szlif i Ci moze kark skręcić!!!!

    OGONek~

    ps. Co do jazdy po miescie latem to kurtka typu "mesh" (siatkowa - pelny
    climatronic-:) i spodnie jeansy motocyklowe podszyte kevlarem i z elastomerowymi
    ochraniaczami na kolana. Do tego rekawiczki siatkowe letnie i daje rade
    spokojnie.