  • 11. Data: 2010-07-13 13:29:49
    Temat: Re: upał - ciuchy
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-07-13 14:57, Piotr Klimek pisze:

    > Najlepiej zostac w domu. W niedziele jechalem do Poznania a dzisiaj rano
    > wracalem. Przy takiej temperaturze nawet w trasie nie da sie wytrzymac.

    Ja jechalem do Bialki Tatrzanskiej w niedziele i powiem tak...
    Ambitnie ubralem podkoszulek z dlugim rekawem zakladajac, ze bede szybko
    jechal. Zanim z krowodrzy dojechalem do zakopianskiej to bylem mokry,
    lewy kierunek -> decathlon, koszulka termoaktywna i w droge :)
    Dojechalem suchy w pelnym stroju tj. koszulka termoaktywna + bokserki (w
    pszczolki chociaz to chyba nie ma znaczenia) + spodnie mottowear
    jeansowe + kurtka buse nardo + kominiarka i kask. Szybe podnioslem na
    chwile przez Nowym Targiem bo korek byl z racji remontu mostu.
    Myslalem, ze bedzie sie gorzej jechalo ale w sumie bylo ok.

    --
    jarek

  • 12. Data: 2010-07-13 13:33:04
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    W dniu 2010-07-13 14:07, Zyga pisze:
    > Powitać
    >
    > Jak się ubieracie w te upały do miasta?
    > Wczoraj wróciłem z roboty w krótkim rękawku. Niby fajnie, ale psyche
    > klęka, świadomość o tym co będzie przy głupim szlifie odbiera całą
    > frajdę. A w ciuchach wiadomo, masakrycznie gorąco.
    >
    > pzdr
    > Zyga

    Kask z podniesiona szczeka, buzzerek siatkowy Utiki zalozony na
    t-shirta, spodnie bawelniaki z ochraniaczami z MTTRu (nie polecam, ale
    innych nie mam), buty motocyklowe, rekawiczki sama skora ze
    wzmocnieniami tu i owdzie. Jakos daje rade, ale stanac w korku albo pod
    swiatlami nie jest latwo. Jak sie turlam to juz jest do przezycia.

    Aha, i jeszcze oczojebna kamizela i naramienniki na wierzchu, dla
    przegrzanych emerytow w Matizach, zeby mnie nie zabili.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 13. Data: 2010-07-13 13:34:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 13 Jul 2010 15:29:49 +0200) ktos podajacy sie za Jarek Pudelko
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > chwile przez Nowym Targiem bo korek byl z racji remontu mostu.
    > Myslalem, ze bedzie sie gorzej jechalo ale w sumie bylo ok.

    Widocznie masz lepsze predyspozycje do jazdy w upalach :) Ja jechalem w
    skorzanym kombinezonie i jak dojechalem na miejsce to nie wiedzialem jak
    sie nazywam :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2010-07-13 13:37:05
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-07-13 15:34, Piotr Klimek pisze:

    > Widocznie masz lepsze predyspozycje do jazdy w upalach :) Ja jechalem w
    > skorzanym kombinezonie i jak dojechalem na miejsce to nie wiedzialem jak
    > sie nazywam :)

    Albo texowe ciuchy sa bardziej przewiewne jak sie otworzy wentylacje :)

    --
    japu

  • 15. Data: 2010-07-13 13:41:10
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-13 15:26, Magic pisze:

    > I skuterem oczywiście, na moto nawet nie chciałoby mi się
    > spojrzeć.

    Skuterem mówisz. Takim?
    http://www.wyjatkowyprezent.pl/client/files/c_items/
    122893257377.jpg

  • 16. Data: 2010-07-13 13:59:12
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Zyga pisze:

    > Skuterem mówisz. Takim?
    > http://www.wyjatkowyprezent.pl/client/files/c_items/
    122893257377.jpg

    Mozliwości nawigacyjne w Warszawie sa dla tego modelu niestety zbyt
    ograniczone :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800['].
    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-07-13 14:02:43
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał

    > Jak się ubieracie w te upały do miasta?

    T-shirt,krotkie spodenki.
    Do tego ochraniacze na kolana,zbroja,buty enduro i rekawiczki off road made
    by Castorama ;)
    Rano o 6:00 wystarcza a o 14:30 jest za goraco ;)

    --
    Zapek
    xr600r

  • 18. Data: 2010-07-13 14:45:19
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2010-07-13 16:02, Zapek pisze:

    > rekawiczki off road made
    > by Castorama ;)

    rozwiniesz? lubię takie patenty

  • 19. Data: 2010-07-13 14:53:47
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > rozwiniesz? lubię takie patenty

    Robocze rekawiczki.Wzmacniane i bardzo trwale.
    Czerwone :) Kosztuja ok 26zl i na enduro nic wiecej mi nie potrzeba.
    W robocie tez takie stosuje;)
    Dostepne z tego co widzialem tylko w Castoramie.
    Tutaj minimalnie jedna widac:
    http://picasaweb.google.pl/zaapek/Bieszczady03060620
    10PielniaICzudec#5479975478056016802
    ;-)
    i tutaj troszke:
    http://picasaweb.google.pl/zaapek/Zapkonie3004030520
    10SielpiaWielka?authkey=Gv1sRgCNLGn9WckputggE#546710
    9195887142658
    ;)

    --
    Pozdrowki.
    Zapek

  • 20. Data: 2010-07-13 19:02:07
    Od: Ern <s...@w...stad>

    Koszulka z krótkim lub długim rękawem (zależy ile stopni jest rano) +
    zbroja na siateczce + spodnie Motto. Buty i rękawice już normalnie.
    I taki komplet daje radę - najgorzej to jednak przychodzi stanie na
    światłach