  • 41. Data: 2010-07-16 11:25:18
    Temat: Re: upał - ciuchy
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:suf046tqfdo0t4gu9ccb73euf2c1ui48hb@4ax.com...

    > Jak latwo wady (pizdzenie w kasku) zamianic w zalete (dobra wentylacja
    > ) ;)

    Hehe. Zenek cięta riposta :P

    --
    OGONek~

    ps. pizdzenie mogę sobie zamknąć jak mi przeszkadza :P
    ps2. Co do pedałujących to polecam: http://www.gayonbike.pl
    "My zajmujemy się motocyklami a nie sobą na wzajem. Tu słowo dla tych, którzy
    chcieliby przystąpić do Klubu - jeśli szukasz seksu - to to nie jest miejsce dla
    Ciebie."

  • 42. Data: 2010-07-16 12:00:26
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    OGONek~ pisze:
[...]

    Nareszcie jakas organizacja motocyklowa zorientowana na szczera meska
    przyjazn.

    Statystycznie rzecz biorac... to paru precli pownno tam nalezec.

    KJ

  • 43. Data: 2010-07-16 12:55:32
    Od: n...@s...com

    On Fri, 16 Jul 2010 14:00:26 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >OGONek~ pisze:
    >ps2. Co do pedałujących to polecam: http://www.gayonbike.pl

    Zglaszasz sie na czlonka rekomendujacego ?

    >Nareszcie jakas organizacja motocyklowa zorientowana na szczera meska
    >przyjazn.

    to zupelnie jak wszystkie inne kluby.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 44. Data: 2010-07-16 15:16:01
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KLOSZ" <konradki@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Co do buzzerka, wszystkie ochraniacze sa jeszcze mocowane tasmami, wiec
    > moze chwilke wytrzymaja.

    Juz kiedys to pisalem: po co ochraniacze? Po to, zeby wytrzymac szlif iles
    tam metrow po asfalcie, czy w razie wypadku takiego jak mial np. Magic nie
    potluc kosci? Bo jesli pierwsze to tylko skora, ew. dobry, wzmacniany skora
    (albo cordura) tex, albo cokolwiek co ma ochraniacze.

    Na lato i przeloty po miescie IMHO to drugie sprawdzi sie znacznie lepiej
    (argumentacja podobna do newromowskiej). (czyli ogolnie zgadzam sie z
    Kloszem:P)

    > Jesli na buzzer mialbym zalozyc jeszcze kurtke to...

    po co zakladac w ogole buzer? Lepiej zalozyc kurtke z ochraniaczami.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 45. Data: 2010-07-16 17:36:50
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-07-16 17:16, Ivam pisze:

> [...]
    >
    > Na lato i przeloty po miescie IMHO to drugie sprawdzi sie znacznie
    > lepiej (argumentacja podobna do newromowskiej). (czyli ogolnie zgadzam

    Ano wlasnie... Nie dalej jak 3 miechy temu moj kolega mial drobne
    wymuszenie w gratisie od puszkarza w Warszawie. jechal z jakas
    symboliczna predkoscia rzedu 30-40 km/h. Fiknal na glebe i.... gdyby
    mial taki wlasnie buzzerek to byc moze obie nerki i pluco nie bylyby
    pekniete, bo akurat buzzerek ma na plecach zolwika, a z przodu na klatce
    usztywnienia, ktore byc moze rozlozylyby wystarczajaco sile uderzenia w
    kraweznik. Mial na sobie teksy z tymi piankowymi pierdolkami, ktore w
    standardzie wkladaja do kurtek ze sredniej i nizszej polki i.... sladow
    wytarcia prawie zadnych, bo pojechal po asfalcie moze ze 2-3 metry, ale
    na koncu tego krotkiego odcinka byl kraweznik. IMHO w miescie bardzij
    trzeba sie chronic przed uderzeniem niz slizganiem kilometrami po asfalcie.

    > po co zakladac w ogole buzer? Lepiej zalozyc kurtke z ochraniaczami.

    Jesli buzzer to nie kurtke, raczej to mialem na mysli. A jesli kurtke,
    to juz bez buzzera, tylko z ochraniaczami kurtkowymi. A kurtka texowa
    (nie daj panie jeszcze zintegrowana z membrana) zalozona na buzzer
    siatkowy to zabojstwo termiczne w takich temperaturach jak obecnie za oknem.

    I o! Takie mam zdanie.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ