  • 1. Data: 2012-02-26 20:09:15
    Temat: testy psychologiczne
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Ktoś był poddawany testom psychologicznym na temat przewożenia samochodem
    innych osób (jakoś tak)? na czym one polegają?

  • 2. Data: 2012-02-26 20:17:51
    Temat: Re: testy psychologiczne
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    >innych osób (jakoś tak)? na czym one polegają?

    dają CI rysunki i musisz powiedzieć czy widzisz staro babe czy młodą laskę
    (to nie żart)
    Nie wiem co dają kobitom.

    Gabor

  • 3. Data: 2012-02-26 20:30:39
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    identifikator: 20040501 napisał(a):
    > Ktoś był poddawany testom psychologicznym

    Postuluję za wprowadzeniem testów psychologicznych przeprowadzanych razem z badaniem
    technicznym
    samochodu!!!
    http://test.4free.pl/test/437123/36950

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2012-02-26 21:13:05
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jie00r$mn0$1@node2.news.atman.pl...
    > Ktoś był poddawany testom psychologicznym na temat przewożenia samochodem
    > innych osób (jakoś tak)? na czym one polegają?

    Trwa to z 1,5h. Zaczyna się od testów papierowych. Dostajesz obrazki i masz
    wybrać odpowiedni pasujący do pozostałych, coś jak test na inteligencję. Te
    testy są na czas, po iluś minutach zabierają kartkę.
    Później dostajesz pytania, czasami dość zaskakujące, np.:
    "czy potrafisz rozkręcić imprezę?" :-)
    Tych pytań jest ok. 100.
    Później są testy sprawnościowe na refleks, i róźne takie urządzenia
    sprawdzające wzrok.
    Potem zamykają w takiej ciemnej komorze i pokazują się różne figury, które
    się rozjaśniają a Ty masz powiedzieć jak już zobaczysz co to za figura.
    Są też takie kółka co się kręcą w przeciwnych kierunkach i jedno ze stałą
    prędkościa a drugie przyspiesza i zwalnia i masz nacisnąć przycisk jak już
    się zrównają prędkościami.
    Jest też test ze światłami, masz normalne światłą i pedały jak w samochodzi
    i masz naciskać odpowiednie pedały w zależności od koloru światła, dodatkowo
    pojawiają się róźne sygnały rozpraszające dzwiękowe i świetlne.
    To jest na refleks.
    I dużo więcej, ale już nie pamiętam. :-)

  • 5. Data: 2012-02-26 23:06:54
    Temat: [OT] Re: testy psychologiczne
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2012-02-26 21:13, nom pisze:

> [...]
    > Później są testy sprawnościowe na refleks, (...)
    > Potem zamykają w takiej ciemnej komorze (...)

    Ło jej, dobrze, że na kategorię B dla zwykłych zjadaczy chleba takich
    testów nie trzeba zaliczać, bo pozostał by mi autobus i rower...
    A jak na kartę rowerową też by wprowadzili takie testy, to już tylko
    autobus...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 6. Data: 2012-02-26 23:23:13
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-02-26 21:13, nom pisze:
    (ciach)

    A przy testach na pozwolenie na broń bojową padają pytania typu
    czy łatwo się denerwuje, czy łatwo mnie wyprowadzić z równowagi,
    czy mam czasem ochotę zajebać kogoś krzesłem, czy długo żywię
    urazę do kogoś.

    Kto to wymyślał!

  • 7. Data: 2012-02-26 23:23:19
    Temat: Re: [OT] Re: testy psychologiczne
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Feb 2012 23:06:54 +0100 osobnik zwany Dykus
    wystukał:

> [...]
    > testów nie trzeba zaliczać, bo pozostał by mi autobus i rower... A jak
    > na kartę rowerową też by wprowadzili takie testy, to już tylko

    jak będziesz miał służbowy to też ci zrobią przy okazji badań okresowych.
    Uprzedzając: nie jestem kierowcą zawodowym ani PH

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2012-02-26 23:38:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 23:23:13 +0100, megrims napisał(a):
> [...]
    > czy łatwo się denerwuje, czy łatwo mnie wyprowadzić z równowagi,
    > czy mam czasem ochotę zajebać kogoś krzesłem, czy długo żywię

    Zalezy, odpowiednio duzo takich durnych pytan, przetrzymac jeszcze pare
    razy petenta, w koncu walnie krzeslem, a wtedy mu sie z czystym sumieniem
    pozwolenia odmowi :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-02-27 11:05:20
    Od: K <...@...c>

    W dniu 26-02-2012 21:13, nom pisze:

> [...]
    > świetlne.
    > To jest na refleks.
    > I dużo więcej, ale już nie pamiętam. :-)

    czyli dokladnie to samo co przy tym jak ci zabiora prawko za punkty.
    sa tez pytania o to czy chcialbys miec karabin i z niego postrzelac itp.

  • 10. Data: 2012-02-27 14:31:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >czyli dokladnie to samo co przy tym jak ci zabiora prawko za punkty.
    >sa tez pytania o to czy chcialbys miec karabin i z niego postrzelac
    >itp.

    Ale dlaczego jakies pytania ?
    Jedno pytanie "Dlaczego ma pan tak duzo punktow". I niezaleznie od
    tego jak odpowie - opinia negatywna.
    Tylko uzasadnienie inne :-)

    J.