  • Data: 2011-03-21 21:08:02
    Temat: [OT]Re: parametry elektryczne a zmysł słuchu
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnioevuo.vs9.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Pan Waldemar Krzok napisał:
    > Znajomy psychiatra od lat zbiera się do budowy deprywatora sensorycznego.
    > Może to i ma jakieś zastosowanie terapeutyczne, ale ważne również, że
    > gdyby mu pacjentów zabrakło, to może ich sobie tam w dowolnych ilościach
    > wytwarzać.

    Nie śmiejcie się z ciemności i ciszy. Miałem chore oczy i z tego powodu
    czasem
    musiałęm spędzić w ciemnym pokoju ponad dwie doby. Dodatkowo była to wieś,
    więc cisza raczej kompletna. Zaczynałem już gadać z białym pudlem z sizalu,
    takim jak chyba z "Misia" takie opakowanie na "pół litra", siedzącym na
    wiaderku po farbie.

    Feromon