  • 61. Data: 2009-07-30 21:42:21
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > - faworyzujesz prywatną firmę, wbrew zasadzie neutralności państwa
    > - oddajesz poufne dane (analitics) firmie z obcym kapitałem :P

    No to już w ogóle. Ale przecież prezydent wolaków jest poza prawem.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 62. Data: 2009-07-30 21:45:52
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Paweł Piskorz <n...@p...nie?> wrote:

    > Chciałeś chyba napisać "normalny przetarg organizowany przez urząd".

    Przecież to nie przetarg tylko ogłoszenie zamówienia usługi i do tego dwie
    strony maszynopisu pisanego na kolanie. Sprytne obejście no bo przecież kto się
    odważy kontrolować wydatki prezydenta (jakie by kurwa nie były - 5 zł czy 1500
    milionów złotych)?

    Sorry - wkurwiasz mnie - jeździsz po drogach? No to one są budowane w
    przetargach, tak działa państwo. Twoim zdaniem drogi powinny być prywatne?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 63. Data: 2009-07-30 22:46:45
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Konrad Kosmowski" napisał:

    > Może pisz po prostu w swoim imieniu, że Ty za nic nie odpowiadasz.
    > Zapewniam
    > Cię, że w Polsce na wielu osobach ciąży ewentualna odpowiedzialność karna
    > za
    > ew. niedoróbki w systemach informatycznych - chociażby ustawa o praniu
    > pieniędzy (jak to się nazywało) - do ośmiu lat, ustawa o ochronie danych
    > osobowych - do dwóch lat. Itd.

    Zauważ że piszesz o projektach innego rodzaju jak ww. strona.
    Proponowałbym zbytnio nie odbiegać od tematu,
    bo do niczego sensownego nie dojdziemy.

    > Odpowiada to prezydent. Zauważ, że do stron (nie wiem jak jest ze stroną
    > gdzie
    > się wprowadza dane) wstrzykiwany jest skrypt z Google (jedyny zewnętrzny
    > jaki
    > się tam pojawia) - właściwie na jakiej zasadzie ufa się Google?

    Jak na razie google nic nie wstrzykuje gratis
    a jak zacznie to statystyki zawsze można usunąć.
    A Gemius, czy to czasem nie oni wyświetlają wyskakujące okienka z ankietami?

    > Te statystyki są policzalne na zysk pieniężny. Dlaczego prezydent RP
    > faworyzuje
    > Google, a nie rodzime firmy? Czy rozstrzygał to np. stawiając wymagania
    > inne
    > niż "to ma być Google"?

    To nie jest komercyjna witryna te dane są nic nie warte.

    wr,

  • 64. Data: 2009-07-30 22:55:34
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Przecież to nie przetarg tylko ogłoszenie zamówienia usługi

    Zamówienie publiczne jest odmianą przetargu.

    > Sorry - wkurwiasz mnie - jeździsz po drogach? No to one są budowane w
    > przetargach, tak działa państwo. Twoim zdaniem drogi powinny być prywatne?

    <Konrad logic="on">
    Masz akwarium? Nie? To jesteś pedałem.
    </Konrad>

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 65. Data: 2009-07-31 08:07:22
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Konrad Kosmowski pisze:
    > Te statystyki są policzalne na zysk pieniężny. Dlaczego prezydent RP faworyzuje
    > Google, a nie rodzime firmy? Czy rozstrzygał to np. stawiając wymagania inne
    > niż "to ma być Google"?

    Ja również przychylam się do powyższego. Dlaczegóż to statystyki muszą
    akurat być w Google? I to prezydenckie :/

    --
    Peter

  • 66. Data: 2009-07-31 12:29:39
    Od: ant <a...@n...tld>

    Konrad Kosmowski wrote:

    > - przekazujesz część praw autorskich

    Możesz coś dokładniej?

    > - film może zostać zmanipulowany i nikt za to nie odpowiada

    Tak, może, ale może zostać bez tego zmanipulowany.
    Załóżmy, wystawiają film na stronie prezydenta.
    Ktoś go pobierze, "zmanipuluje", wystawi na Youtube,
    i na Youtube zmanipulowaną wersję zobaczy 100.000
    razy wiecej ludzi niż prawdziwą na oficjalnej stronie.
    A gdyby oficjalne video było też na Youtube,
    to każdy kto obejrzy zmanipulowaną dosyć szybko trafi
    (dzięki "podpowiedziom" youtube) na wersję oficjalną.

    Generalnie Ciebie rozumiem bardzo dobrze i też myślę,
    że w powaznych przedsięwzięciach warto trzymać takie
    materiały u siebie. Odniosłem się raczej do przypadku
    (faktycznie bez sensu, mea culpa) np. małej firmy, która
    umieszcza film na swoim serwerze i po miesiącu mają zeżarty
    transfer przydzielony na rok i zaczyna się płacz nad fakturami
    :-)

    Ale prezio to w ramach tych 350k mógłby sobie na Youtube
    wykupić konto Director 8-)

  • 67. Data: 2009-07-31 12:31:15
    Od: ant <a...@n...tld>

    Konrad Kosmowski wrote:
    > No to już w ogóle. Ale przecież prezydent wolaków jest poza prawem.

    Taki współczesny Robin Hood ;-)

    BP, MSPANC

  • 68. Data: 2009-07-31 12:33:27
    Od: ant <a...@n...tld>

    Konrad Kosmowski wrote:
    > Za coś takiego to za dużo:
    > http://home.kosmosik.net/always/beta-prezio-https.pn

    Hehe, chyba własnie przez to wczoraj nie ładowały się
    grafiki na tej stronie. Zwalmy to na barki okresu
    wdrożeniowego, czy może już jest po?

  • 69. Data: 2009-07-31 12:34:40
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości

    > Ale prezio to w ramach tych 350k mógłby sobie na Youtube
    > wykupić konto Director 8-)

    Taaa, Obama tez trzyma filmy na YT, ale na jego stronie jakos nie daje po
    oczach logo komercyjnej firmy...

    To jak i statystyki googla, to niestety ewidetny objaw amatorszczyzny w
    realizacji projektu.

    Nic to - pozyjemy, zobaczymy. Jak sie takie rozwiazanie utrzyma bedzie mozna
    zrobic akcje masowego wystepowania do Kancelarii Prezydenta o bezplatne
    udostepnienie informacji, ktore karmia googla. W ramach dostepu do
    informacji publicznej...

    sz.

  • 70. Data: 2009-07-31 12:36:14
    Temat: [OT] Re: nowa strona prezydenta...
    Od: ant <a...@n...tld>

    lamer wrote:
    > A ja tam nigdy się nie bawiłem w xhtml waląc wszędzie jak leci html 4
    > strict. Wygrałem coś? :>

    Poczekaj - to OT, ale obiło mi się o oczy, mam nadzieję,
    że to Ty pisałeś, że postawiłeś jakieś sklepy na WordPressie.
    Pytanie - czy "te wordpressy" też zmusiłeś jakoś do HTML 4
    STRICT? Jeśli tak, to czy możesz coś na ten temat
    powiedzieć?