  • 31. Data: 2012-08-23 09:13:58
    Temat: Re: Zientarski potrącił pieszego?
    Od: LFC <l...@m...com.pl>

    Grzegorz Staniak wrote:

    > E tam. Porównaj sobie "samochód jadący w przeciwnym kierunku
    > zatrzymał się przed przejściem" z "... zatrzymał się za przejściem".
    > Gdziekolwiek byś nie stał, wiadomo o co chodzi jeśli przyjmujesz
    > perspektywę tego samochodu, a imvho jest to całkiem naturalne.

    Niezależnie od semantyki z doniesień medialnych i policyjnych wynika, że
    rumotnął pieszego na przejściu!
    Najfajniesze jest to, że z wczorajszych doniesień wynikało, że to on "nie
    zachował...", a z dzisiejszych już, że to wina pieszego, że został
    potrącony na przejściu!
    Ciekawe, kiedy i kto mu wreszcie powie, żeby dał sobie siana z jeżdżeniem
    czymkolwiek, bo po prostu dostaje małpiego rozumu jak łapie za kierownicę i
    prędzej, czy później zabije siebie lub kogoś następnego.

    LFC

  • 32. Data: 2012-08-23 10:09:49
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "LFC" <l...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Najfajniesze jest to, że z wczorajszych doniesień wynikało, że to on "nie
    > zachował...", a z dzisiejszych już, że to wina pieszego, że został

    W wątku już były podane linki, gdzie było napisane, że to nie było
    przejście, a pieszy wylazł zza autobusu w niedozwolonym miejscu.

    Możesz zgasić pochodnię i odstawić widły na miejsce.

  • 33. Data: 2012-08-23 11:05:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > W wątku już były podane linki, gdzie było napisane, że to nie było
    > przejście, a pieszy wylazł zza autobusu w niedozwolonym miejscu.
    >
    > Możesz zgasić pochodnię i odstawić widły na miejsce.

    Ale ma pecha, że mu tak te przeszkody na drodze wyrastają

  • 34. Data: 2012-08-23 11:25:50
    Temat: OT: Re: Zientarski potracil pieszego?
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Ech ci dziennikarze... Nikt nic nie wie, kazdy cos sobie wymysli i
    > belkocza na wszelkie sposoby.

    Normalka. Trzeba cos wymyslic, zeby bylo bardziej sensacyjnie, albo "po
    linii".
    Tak jak tu:
    http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/641247,trzebin
    ia-dachowanie-na-autostradzie-zdjecie,id,t.html?cook
    ie=1

    Tu i tak jest napisane, ze "niewykluczone, ze kierowca jechal z nadmierna
    predkoscia", bo w innych mediach znalazlem ostrzejsze wypowiedzi. A prawda
    jest taka, ze na pewno nie jechal wiecej niz 140km/h, tylko szarpnal
    kierownice zobaczywszy cos lezacego na drodze (autostrada!) i nie opanowal
    po tym auta. Jechalem 3 samochody za nim...

    --
    Axel

  • 35. Data: 2012-08-23 11:46:53
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-08-23 09:13, LFC pisze:

> [...]
    > Najfajniesze jest to, że z wczorajszych doniesień wynikało, że to on "nie
    > zachował...", a z dzisiejszych już, że to wina pieszego, że został

    Ale czy na pewno na przejściu?
    "Do zdarzenia doszło w momencie, gdy mężczyzna wtargnął na jezdnię zza
    autobusu stojącego w zatoce przystankowej za przejściem dla pieszych.
    Pieszy przyznał się do winy i został ukarany mandatem w wysokości 200 zł."

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 36. Data: 2012-08-23 11:56:11
    Temat: Re: OT: Re: Zientarski potracil pieszego?
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Axel pisze:
> [...]
    > jest taka, ze na pewno nie jechal wiecej niz 140km/h, tylko szarpnal
    > kierownice zobaczywszy cos lezacego na drodze (autostrada!) i nie opanowal
    czyli jechal za szybko. Nie ma obwowiązku jechac 140 na autostradzie
    (jak sie nie umie..... a jak umie tez)

    --
    pozdrawiam
    Michał

  • 37. Data: 2012-08-23 16:21:55
    Temat: Re: Zientarski potracil pieszego?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichałG" napisał w wiadomości grup
    Axel pisze:
> [...]
    > drodze (autostrada!) i nie opanowal po tym auta. czyli jechal za
    > szybko. Nie ma obwowiązku jechac 140 na autostradzie (jak sie nie

    A pojazd jakies ostrzezenie mial, ze 140 to dla niego za duzo ?

    Bo z jaka predkoscia nalezy jechac ? Z taka zeby nie bylo wypadku ?
    Latwo powiedziec, ale przy jakiej udalo sie Szwedom mercedesa
    wywrocic - 80 km/h ?

    A tu juz wieczor byl, noca to pewnie nie nalezy 30 na autostradzie
    przekraczac, bo moze bedzie spal pijany ..

    J.

  • 38. Data: 2012-08-23 16:59:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-08-2012 08:52, PH pisze:
    > hehe pismaki jak zwykle szukali afery :) się okazało że pieszy wtargnął.
    > policja orzekła jego winę. pieszy przyjął mandat.

    Przyjął mandat 200PLN ale może zarobił trochę więcej?

    --
    Pozdr.

  • 39. Data: 2012-08-23 19:37:05
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-08-22 23:03, Cavallino pisze:

> [...]
    > Pieszy przyznał się do winy i został ukarany mandatem w wysokości 200 zł."
    >
    > Gdzie tam widzisz info, że zdarzenie było na przejściu?

    "Ulica Chełmżyńska w Wawrze. Pan Dariusz wraca z pracy do domu. Musi
    przejść przez ruchliwą drogę. Zatrzymuje się na chodniku ok. 1,5 m od
    przejścia dla pieszych i czeka, aż auta się zatrzymają. Ta ulica często
    się korkuje. - Samochody stanęły, więc zacząłem przechodzić na drugą
    stronę - opowiada pan Dariusz. - Gdy byłem na jezdni, uderzył we mnie
    skuter, który wymijał stojące przed pasami auta!

    http://nocoty.pl/gid,14864788,img,14864807,kat,10135
    45,title,Zientarski-potracil-czlowieka-nowe-fakty,ga
    leria.html?T%5Bpage%5D=2
    --
    Krzysiek

  • 40. Data: 2012-08-23 21:08:20
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Bo z jaka predkoscia nalezy jechac ? Z taka zeby nie bylo wypadku ?
    > Latwo powiedziec, ale przy jakiej udalo sie Szwedom mercedesa wywrocic -

    Dokladnie - kazdy madry po szkodzie. Zreszta - nalezy sie spodziewac czegos
    lezacego na srodku autostrady?
    Facet odruchowo probowal ominac przeszkode, a wyszlo gorzej, niz gdyby w to
    wjechal (jakas paczka, albo torba).

    > A tu juz wieczor byl, noca to pewnie nie nalezy 30 na autostradzie
    > przekraczac, bo moze bedzie spal pijany ..

    Wcale nie wieczor, pod 112 dzwonilem o 18:31, wiec wypadek wydarzyl sie
    jakies 3-5 minut wczesniej, przy dobrej pogodzie.

    --
    Axel