eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMonitorowanie poziomu ołowiu w tyglach lutowniczych (RoHS) › [OT]Re: Monitorowanie poziomu ołowiu w tyglach lutowniczych (RoHS)
  • Data: 2013-03-05 21:54:11
    Temat: [OT]Re: Monitorowanie poziomu ołowiu w tyglach lutowniczych (RoHS)
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 05.03.2013 21:11, DJ wrote:

    > Rozumiem że poszukujesz czegoś z dolnej półki, typu opakowanie testów
    > paskowych za 9.99pln ?

    BTW; Chemicy - bo mi się przypomniało - czy nie ma jakiegoś prostego
    testu na truciznę, która jest obecna w muchomorze sromotnikowym? ... ja
    wiem, że to są niezwykle rzadkie przypadki, ale pewnie dało by się na
    tym zarobić ;) Np jakiś test w formie pasków do kupienia w kiosku... czy
    chociażby... łyżka (nóż?) do grzybów z testerem ;)

    Mirek.