  • 21. Data: 2022-07-26 15:07:37
    Temat: Re: [OT] Nietypowe zastosowanie kompresora - praca ciągła
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 24.07.2022 o 12:13, heby pisze:
    > Zrobiłem sobie ozonator. Ale troche inny niż normalne. Mianowicie całość
    > jest hermetycznie zamknięta i z ozonatora wychodzi węzyk, który mogę
    > sobie włożyć do samochodu, do basenu, czy kosza na śmieci.
    >
    > Do ozonatora powietrze jest wciskane z zewnatrz z małego kompresorka
    > akwariowego.
    >
    > Niestety ten kompresor, przy dłuższych wężach, ma słabą wydajność.
    > Działa, ale małe przepływy. Przy metrowym węzyku prawie niewyczuwalny
    > rych powietrza.

    w przypadku samochodu i kosza możesz mieć słabą koncentrację bo cały czas podajesz
    nową
    mieszankę a stara ci ucieka, nie bez powodu generatory wsadza się do środka i
    przepuszcza
    drzwiami czy zamknięciem tylko cienki kabelek, zamykając obiegi i domykając co się da

    z wodą trochę inaczej, ale tam już końcówkę musisz mieć odpowiednią żeby to rozpuścić

    popatrz na napowietrzacze do akwarium - działają 24/7 i jakoś dmuchają, zakres cen od
    20
    do 1000 złotych

  • 22. Data: 2022-07-26 15:21:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2022 15:07, m4rkiz wrote:
    > w przypadku samochodu i kosza możesz mieć słabą koncentrację bo cały
    > czas podajesz nową mieszankę a stara ci ucieka,

    Samochód zamknięty, z mikroskopiją szczeliną przez którą przechodzi
    rurka. Być moze nawet znajdzie się wejście mimo zamkniętych drzwi, typu
    wentylacja i rózne dziury w grodzi.

    Ozonator w samochodzie jest niebezpieczny - zasilanie z 230V, wolałbym
    nie mieć faila z okolic "zapaliło się". Dlatego kluczowe jest do mnie
    bezpieczeństwo - jak ma się coś stac, to poza samochodem.

    Dodatkowo rurka ma wchodzić wprost do wentylacji, czyli tam, gdzie chcę,
    a nie wszędzie.

    > popatrz na napowietrzacze do akwarium

    Pisałem - mam, używam, ale wysiada przy dłuższym wężyku.

  • 23. Data: 2022-07-26 20:13:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 25 Jul 2022 21:13:17 +0200, heby wrote:

    > Nie ma. Zamiast tego kompresor z możliwoscią podawania pianki. Pianki
    > nie miałem.
    >
    > Ogólnie mało który samochód obecnie ma zapas. AC jest tanie.

    I przyjedzie to AC w srodku nocy?

    I co zrobi - dziure załata, nowe kolo dostarczy, czy przewiezie pod
    warszat czynny w poniedzialek rano, chyba ze swieto jakies ...

    J.

  • 24. Data: 2022-07-26 20:53:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/07/2022 20:13, J.F wrote:
    > I przyjedzie to AC w srodku nocy?

    Tak. Nawet mając koło zapasowe: udało mi się w deszczową noc uszkodzić
    oponę. Przyjechał koleś z AR i w deszczu i błocie wymienił koło na zapas.

    > I co zrobi - dziure załata, nowe kolo dostarczy, czy przewiezie pod
    > warszat czynny w poniedzialek rano, chyba ze swieto jakies ...

    Dostarczy gdzie chcesz. Pod dom, pod wulkanizację, załatą hotel, cokolwiek.

    Rozwaliło mi w strzępy oponę na A1 koło Łodzi, w niedzielne popołudnie.
    Podrzucili pod właśnie zamykane NorAuto. Kolesie wymienili od ręki na
    dwie nowe opony. Byłem w szoku że po 20 minutach jechałem dalej. Gdyby
    było zamknięte, to laweciarz zna masę miejsc, gdzie Ci tą oponę w środku
    nocy zmienią/naprawią.

  • 25. Data: 2022-07-27 07:24:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Daj sztywny wężyk zamiast silikonowego.

    -----

  • 26. Data: 2022-07-27 10:30:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 20:53:36 +0200, heby wrote:

    > Tak. Nawet mając koło zapasowe: udało mi się w deszczową noc uszkodzić
    > oponę. Przyjechał koleś z AR i w deszczu i błocie wymienił koło na zapas.

    Ja tam sie boje ze uslysze "mamy duzo zgloszen ... za 2-3h".

    > Dostarczy gdzie chcesz. Pod dom, pod wulkanizację, załatą hotel, cokolwiek.

    Pod dom nie, bo do domu jest 200-500km, a on ma umowe na 100 :-)

    > Rozwaliło mi w strzępy oponę na A1 koło Łodzi, w niedzielne popołudnie.
    > Podrzucili pod właśnie zamykane NorAuto. Kolesie wymienili od ręki na
    > dwie nowe opony. Byłem w szoku że po 20 minutach jechałem dalej. Gdyby

    pare minut pozniej, i byloby zamkniete.

    > było zamknięte, to laweciarz zna masę miejsc, gdzie Ci tą oponę w środku
    > nocy zmienią/naprawią.

    Norauto juz nie ma.
    Znalem taki serwis we wrocku - tez przestal dzialac 24h pare lat temu.

    Mowisz, ze laweciarz zna takie miejsca?

    J.