  • 11. Data: 2015-12-09 09:38:20
    Temat: Re: [OT] Niedawno było o mądrościach Disco Very Channel
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 14:27:54 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

    > Dla mnie to nie pierdoła tylko brak profesjonalizmu i rzetelności prasy.

    A dzisiaj w telegazecie TVP można poczytać o uruchomieniu linii energetycznej na Krym
    o mocy 220kW :)))

    http://www.telegazeta.pl/telegazeta.php?page=135&cha
    nnel=TG1&x=30&y=8

  • 12. Data: 2015-12-09 11:50:37
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 09.12.2015 o 00:39 AlexY <a...@i...pl> pisze:

    > Nie. Tutejsze linki nie dodają adresu referencyjnego. Wygląda jak
    > wejście z bookmarków.

    Zależy skąd kto wchodzi.

    --
    SW3
    ----

  • 13. Data: 2015-12-09 13:58:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    SW3 pisze:

    > Zależy skąd kto wchodzi.

    Fakt zapomniałem o bramkach www, dla mnie to jak świętokradztwo, nie do
    przyjęcia.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html