  • 21. Data: 2011-11-02 22:37:21
    Temat: Re: [OT] Awaryjne lądowanie Boeinga
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-11-02 12:29, WOJO wrote:
    > :)
    > Porównaj cień samolotu z kadłubem w 51 sekundzie.

    Raczej to, że samochód nie rzuca cienia :)

    Piotr

  • 22. Data: 2011-11-03 12:02:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mumin" napisał w wiadomości
    W dniu 2011-11-02 21:30, J.F. pisze:

    >To myślałeś, że to prawdziwe zdjęcia? :)

    Nie myslalem, bo sie co najmniej trzy rzeczy nie zgadzaja, pomijajac
    to ze nie zauwazylem napisu "Commercial", ale nie jest znow takie
    dziwne

    http://www.youtube.com/watch?v=rELFSGei3hE
    http://www.youtube.com/watch?v=HcURmi2wS7o
    http://www.youtube.com/watch?v=Fj_0QYzMjek

    Tez na niby ?

    Albo np terenowka ciagnaca duzego Boeinga, helikopter krecacy petle,
    czy chocby to
    http://www.youtube.com/watch?v=u774q32NJNM
    fake ? owszem, ale to ?
    http://www.youtube.com/watch?v=6EMIq2OPo_Y

    J.

  • 23. Data: 2011-11-03 18:24:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-11-2011 12:02, J.F pisze:

    > Nie myslalem, bo sie co najmniej trzy rzeczy nie zgadzaja, pomijajac to
    > ze nie zauwazylem napisu "Commercial", ale nie jest znow takie dziwne
> [...]

    Widzisz gdzieś tam blisko 50tonowego Boeinga? ;)
    IMHO na kilometr czuć animację komputerową :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 24. Data: 2011-11-05 19:25:37
    Temat: Re: [OT] Awaryjne l?dowanie Boeinga
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 03-11-2011 o 12:02:44 J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nie myslalem, bo sie co najmniej trzy rzeczy nie zgadzaja, pomijajac to
    > ze nie zauwazylem napisu "Commercial", ale nie jest znow takie dziwne

> [...]

    Może to i fake, ale bardzo prawdopodobnie realizowalne, takie samolociki
    mają niewielkie prędkości przelotowe a lądowania poniżej 70-80km/h

    > Tez na niby ?
    >
    > Albo np terenowka ciagnaca duzego Boeinga, helikopter krecacy petle,
> [...]
    No ten jest świetny, ciekawe ile taka zabawka kosztuje :)

    --
    Pozdr
    JanuszK