  • 1. Data: 2012-04-23 18:13:31
    Temat: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    JEJ ALE BEZCZELNOŚĆ!
    http://www.weeklyprizeswinner.net/pl/?n=as&s=596
    spam, że "wygrałeś iPada żeby odebrać to podaj swój nr telefonu"
    jak podasz to przychodzą SMSy i POBIERAJĄ PIENIĄDZE SIEDEM ZŁOTYCH ZA
    KAŻDEGO!

    JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!

    TUSK ZMIENIŁ KONSTYTUCJĘ CZY JAK ???????

  • 2. Data: 2012-04-23 19:15:13
    Temat: Re: OPŁATA za PRZYCHODZĄCEGO SMSa 7zł !!!???
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > KAŻDEGO!
    >
    > JAK TO DO QRVY NĘDZY MOŻLIWE!!!
    >
    > TUSK ZMIENIŁ KONSTYTUCJĘ CZY JAK ???????

    także dałem się naciągnąć
    ale zaraz uderzyłem do operatora usługi
    był to avantis

    erator/

  • 3. Data: 2012-04-23 19:22:38
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

[...]

    Palnij się baranie w łeb i zwal winę na Antka Policmajstra/ Kaczora/
    Rydzyka/ Millera/Palikota/ swoja matkę/swoje dzieci itp. Napisz debilu co ma
    do tego Tusk i zmiana konstytucji? Wiesz pacanie co to jest może
    Konstytucja?

    A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z tej
    strony, do której podajesz link.
    Jak widać masz wyraźny kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, albo awersję do
    czytania czegokolwiek co ma więcej niż 1 akapit (przyjmijmy ze jest to
    długośc smsa).

  • 4. Data: 2012-04-23 19:29:08
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 09:13:31 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > spam, że "wygrałeś iPada żeby odebrać to podaj swój nr telefonu"
    > jak podasz to przychodzą SMSy i POBIERAJĄ PIENIĄDZE SIEDEM ZŁOTYCH ZA

    Ciekawe kto jest większym baranem - ten co się na to nabiera, czy ten co im
    robi darmową reklamę w sieci.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Gdybys nie byl durniem wiedzialbys iz pliki po BT przesyla sie w iphonie

  • 5. Data: 2012-04-23 19:30:09
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2012-04-23 19:22, Krzysiek pisze:

> [...]
    > Jak widać masz wyraźny kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, albo awersję
    > do czytania czegokolwiek co ma więcej niż 1 akapit (przyjmijmy ze jest

    Tym niemniej konkurs jest oszukańczy, bo na stronie czytasz, że już
    wygrałeś nagrodę i masz ją tylko odebrać.
    Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

  • 6. Data: 2012-04-23 19:37:30
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z
    > tej strony, do której podajesz link.

    Nie rozumiem jak to możliwe że za PRZYCHODZĄCEGO się płaci

  • 7. Data: 2012-04-23 19:39:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:37:30 +0200, zdumiony napisał(a):

    > Nie rozumiem jak to możliwe że za PRZYCHODZĄCEGO się płaci

    A co w tym takiego niemożliwego?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

  • 8. Data: 2012-04-23 19:40:14
    Od: "zdumiony" <z...@j...pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś się naciął powinien zgłosić sprawę do UOKiK.

    A co gdy ktoś zrobi brzydki kawał i zamiast swojego numeru telefonu poda
    czyjś?

  • 9. Data: 2012-04-23 19:40:49
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 23 Apr 2012 19:40:14 +0200, zdumiony napisał(a):

    > A co gdy ktoś zrobi brzydki kawał i zamiast swojego numeru telefonu poda
    > czyjś?

    To nic się nie stanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 10. Data: 2012-04-23 19:41:52
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Apr 23, 7:22 pm, "Krzysiek" <k...@g...w.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Palnij się baranie w łeb i zwal winę na Antka Policmajstra/ Kaczora/
    > Rydzyka/ Millera/Palikota/ swoja matkę/swoje dzieci itp. Napisz debilu co ma

    tzw. REPUBLIKA BANANOWA ma wspólnego

    > Wiesz pacanie co to jest może Konstytucja?

    BO TO ROZBÓJ W BIAŁY DZIEŃ
    i w każdym normalnym kraju już powinien ZARAZ wziąć udział w tym
    "konkursie" PROKURATOR !!!!!!

    > A możliwe qrva nędza owszem jest - wystarczy przeczytac regulamin i to z tej
    > strony, do której podajesz link.
    > Jak widać masz wyraźny kłopot z czytaniem ze zrozumieniem, albo awersję do

    tak, jest napisane o "udziale w zabawie"

    a GDZIE jest napisane w tym "regulaminie" na tej stronie że za
    ODBIERANIE ich SMSów trzeba płacić??? i to słono!!!