  • 51. Data: 2017-01-12 20:27:56
    Temat: Re: ON zimą
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    z w
    <news:58778ff6$0$648$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Z tego co piszecie to co trzeci samochód w te mrozy powinien być
    > udupiony. U nas na wschodzie było grubo poniżej -20.

    U was Towarzyszu? ;P

    W DC się korki zmniejszyły przy mrozach, a dzisiaj jak odpuściło to znowu
    sie zakorkowało..

    --
    'Tom N'

  • 52. Data: 2017-01-12 20:44:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 19:58, Cavallino pisze:

    > Nie każdy ma diesla.

    Dlatego ostrożnie założyłem że co trzeci ;-) Źle założyłem?

  • 53. Data: 2017-01-12 20:55:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 19:58 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Ale - niektórzy pomimo ostrzeżeń, mają francuskie, co jest jeszcze
    > gorsze.
    > Takie nowe peugeoty jeżdżą do -15.
    > Potem zamarza im AdBlue i samochód staje.
    > Producent nie przewidział, że gdzieś może być zimniej niż -15, przecież
    > we Francji jest ciepło.....

    Przy -27st. (w sobotę) mój francuz odpalił ze sprawną tylko jedną świecą
    żarową.
    Paliwo najtańsze jakie znalazłem :-)
    Jeszcze żaden mój francuz mnie nie zawiódł.

    TG

  • 54. Data: 2017-01-12 22:31:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-01-2017 o 20:44, z pisze:

    > Dlatego ostrożnie założyłem że co trzeci ;-) Źle założyłem?

    Raczej tak.
    Część z nich w ogóle nie rusza auta zimą, część leje odpowiednie paliwo
    lub antydepresanty itd

  • 55. Data: 2017-01-12 22:32:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-01-2017 o 20:55, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Przy -27st. (w sobotę) mój francuz odpalił ze sprawną tylko jedną świecą
    > żarową.

    Masz młodszego niż 2 lata Peugeota?

    > Paliwo najtańsze jakie znalazłem :-)
    > Jeszcze żaden mój francuz mnie nie zawiódł.

    Kup sobie nowego z adblue to już nie odpali..

  • 56. Data: 2017-01-12 22:51:01
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 11.01.2017 o 18:56, Cavallino pisze:

    > Ale konkretnie - porównujesz zwykły olej zimowy z Orlenu do oleju
    > premium z Statoila?
    > Bo tak wynika z Twoich dwóch odpowiedzi sprzed chwili.

    Dokladnie tak. Na Orlenie masz Eko, Bio (jesli jeszcze jest) i Verve.
    Leje Eko, zgodnie z info z tamtego okresu, wtedy mial parametry do -26.

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 57. Data: 2017-01-12 22:53:48
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 11.01.2017 o 19:12, J.F. pisze:

    > Ale czy pozwalajacy na porownanie ?
    > Tak chocby ze 6 takich samych samochodow, 3 zatankowane na Orlenie, 3
    > na Statoil, parkujace pod pod ta sama chmurka, i jadace ta sama trasa
    > ... bo tu kazdy 1 stopien C sie liczy :-)

    Ale oczywiscie. Kolega jadacy superbem z dolewka "magicznego srodka" na
    tym orlenowym przejechal bez zatrzymania :)
    Ja tylko napisalem, ze w tych konkretnych warunkach i tamtym silniku
    statoil wygral. Na razie w gorszych nie jezdzilem i dla dwojego spokoju
    jak ida mrozy leje stat i juz :)

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 58. Data: 2017-01-12 22:54:52
    Od: e-Shrek <e-shrek@wp_to_usuwasz.pl>

    W dniu 12.01.2017 o 12:42, Marek pisze:

    > A to nie jest mit, ze statoil ma magiczne niezamarzajace paliwo?
    > Przecież wszystkie stacje w pl handlują paliwem kupionym z tego samego
    > źródła... Może jakość paliwa statoilu wynika z tego, że nie chrzczą wodą
    > jak inni?

    O tym juz przedpiscy pisali. Kwestia dodatkow. To nie woda zamarza,
    tylko parafina sie wytraca ;)

    --

    e-Shrek

    ---
    Avast.

  • 59. Data: 2017-01-12 23:01:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12-01-2017 o 22:51, e-Shrek pisze:

    > Dokladnie tak. Na Orlenie masz Eko, Bio (jesli jeszcze jest) i Verve.
    > Leje Eko, zgodnie z info z tamtego okresu, wtedy mial parametry do -26.

    Ale to bez sensu porównanie.
    Wystarczy zalać DOWOLNY olej arktyczny, czy to jest Statoil czy nie, nie
    ma z tym wiele wspólnego.

    Jak Orlen nie ma na stacjach oleju arktycznego, to nie tankować u nich i
    po kłopocie.

  • 60. Data: 2017-01-13 07:13:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2017 o 22:32 Cavallino <c...@k...pl> pisze: