  • 31. Data: 2015-12-10 10:05:41
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n4aa7v$7c8$...@d...me...
    Zenek Kapelinder wrote:

    >Rosja nie jest w stanie wyprodukować nawet marchewki bo 80% wsadu to
    >importowane nawozy i środki produkcji. Do tego dodchodzą rozsypujące
    >się
    >rurociągi.

    No to sobie postawia fabryke nawozow i beda jeszcze najwiekszym ich
    producentem. I nie bedzie trzeba rurociagow
    Kogutek ma racje - najwiekszy kraj na swiecie importerem zywnosci -
    kon by sie usmial.

    No dobra, suche stepy i syberyjskie lodownie niezbyt sie nadaja, ale
    dobrej ziemi to oni maja wiecej niz reszta Europy razem wzieta.

    >O rosnących wydatkach na zbrojenia nie wspomnę.

    W odroznieniu od nas to oznacza rozwoj przemyslu, a nie wydatki.
    Chiny wlasnie kupily Su-35 za 2 mld$. 24 sztuki.
    Wiesz ile to telewizorow ? z 10 mln sztuk ... 1/5 krajowego
    zapotrzebowania ...

    No chyba. ze ich Chinczyki i Koreanczyki wychujaja, i te telewizory za
    3 lata przestana dzialac :-)
    Ale co tam - Rosjanie im wtedy bardzo chetnie dostarcza kolejne
    samoloty.

    J.

  • 32. Data: 2015-12-10 11:39:30
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > No dobra, suche stepy i syberyjskie lodownie niezbyt sie nadaja, ale
    > dobrej ziemi to oni maja wiecej niz reszta Europy razem wzieta.

    Maja i co z tego?
    Czytałeś jak Chruszczow chciał w Rosji kukurydze uprawić ?
    Generalnie niezłe ogólne podsumowanie jest tu:
    http://www.wykop.pl/ramka/1566235/dlaczego-rosja-nie
    -jest-bogata/
    "W tegorocznym budżecie ograniczono wydatki na edukację z 638,26 mld na
    602,1 mld rubli. Jeszcze większe cięcia wprowadzono w dziedzinie ochrony
    zdrowia. Ministerstwo Zdrowia otrzyma 386 mld rubli, a w 2014 roku było
    to 535 mld rubli"
    Jesli Putin sie nie ogarnie i nie zacznie eksportować czegoś innego
    oprócz ropy i gazu to będzie miał mokro w gaciach, tylko co on może
    sprzedawać oprócz broni co też nie jest proste bo konkurencja mocna?

    > W odroznieniu od nas to oznacza rozwoj przemyslu, a nie wydatki.
    > Chiny wlasnie kupily Su-35 za 2 mld$. 24 sztuki.

    Kupiły, żeby skopiować:
    http://www.defence24.pl/4139,chiny-kupia-su-35-ale-m
    niej-niz-chce-rosja
    jak wiele innych państw kałacha :)

    > Wiesz ile to telewizorow ? z 10 mln sztuk ... 1/5 krajowego
    > zapotrzebowania ...

    Jeśli ropa spadnie do 20$ to Putin się zesra w gacie, w dodatku niedługo
    może stracić kilku klientów europie:
    http://energetyka.defence24.pl/278247,rosyjskie-trol
    le-internetowe-na-froncie-polsko-saudyjskim

  • 33. Data: 2015-12-10 12:39:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.12.2015 o 15:39, twistedme pisze:

    > Napisałem Poznań? Oczywiście, chodziło mi o Wrześnię :) Jak tu jeżdżę,
    > to wszystko traktuję jak jedno hehe, tak jak Trójmiasto.
    >
    > Na 2 stacjach. Jakiś noname na wjeździe i na Lotosie bardziej w centrum.

    A w Poznaniu ile?
    Bo będę wracał przez Wrześnię, więc może jest sens zatankować już tam.

  • 34. Data: 2015-12-10 12:55:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Barylka 160 litrow. 40$ x 4zl= 160zl. Litr ropy 160l/160zl=1zl/litr.

    stan silnika po zalaniu baku ropą: bezcenny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2015-12-10 12:56:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Barylka 160 litrow. 40$ x 4zl= 160zl. Litr ropy 160l/160zl=1zl/litr.

  • 36. Data: 2015-12-10 13:10:52
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2015-12-10 12:55, masti wrote:

    > stan silnika po zalaniu baku ropą: bezcenny

    Tak samo jak wodą z Biedronki...

  • 37. Data: 2015-12-10 13:16:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 10 Dec 2015 09:29:43 +0100, J.F.

    > Gdzie ?

    W Wawie wczoraj tankowałem po 4.19 (na BP).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2015-12-10 13:24:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiedzialem ze akurat ty nie zrozumiesz o co chodzi. Skad wiedzialem? Bo ty z reguly
    malo rozumiesz.

  • 39. Data: 2015-12-10 13:25:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Wiedzialem ze akurat ty nie zrozumiesz o co chodzi. Skad wiedzialem? Bo ty z reguly
    malo rozumiesz.

    ale się wysiliłeś. masz jeszcze parę równie idiotycznych tekstów na
    podorędziu?

  • 40. Data: 2015-12-10 13:52:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Thu, 10 Dec 2015 09:29:43 +0100, J.F.
    >W Wawie wczoraj tankowałem po 4.19 (na BP).

    Pare dni temu to i ja po tyle tankowalem.
    A wczoraj jakis dzien drogiego paliwa we wrocku.

    J.