  • 41. Data: 2015-12-10 15:03:40
    Temat: Re: ON 3,97zł
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Terroryści z ISIS to byli iraccy sunniccy genarałowie od Saddama (którzy za czasów
    Saddama trzymali większość szyicką za mordę), którzy jakimś cudem przeżyli I i II
    wojnę iracką, i teraz przeszli na stronę Ameryki.

    > https://wirtualnapolonia.files.wordpress.com/2015/12
    /rzucic582-sic499-hassan-na-sc582abszego.gif?w=320

    Ich konwoje z ropą idą poprzez Turcję:

    Rosyjskie lotnictwo zbombardowało konwój ropy ISIS tuż przy granicy Turcji
    http://gloria.tv/media/x6eG3RLRhWo

    Endriu

  • 42. Data: 2015-12-10 15:07:42
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Deficyt jest mało istotny

    Chodzi o wykonanie budżetu.

    Endriu

  • 43. Data: 2015-12-10 15:14:35
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-10 o 15:03, Endriu pisze:
    > (...)
    > Pozdrawiam
    > Endriu

    Wyłącz HTML

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 44. Data: 2015-12-10 15:17:39
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Wyłącz HTML

    Sam się wyłącz.

    Endriu

  • 45. Data: 2015-12-10 15:29:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.12.2015 o 21:17, Endriu pisze:

    > Sam się wyłącz.

    PLONK WARNING !!!
    Grzeczniej kmiocie i rób co Ci mądrzejsi każą, nawet jak nie wiesz dlaczego.

  • 46. Data: 2015-12-10 16:01:28
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > PLONK WARNING !!!
    > Grzeczniej kmiocie i rób co Ci mądrzejsi każą, nawet jak nie wiesz dlaczego.

    Wiesz kolego, w mordę zawsze możesz dostać, dojechać do ciebie nie jest żaden
    problem. Ostrożniej proszę trochę z tymi obelgami. I gdzieś mam te wasze ustawienia
    czytników. Piszę jak piszę, a jak się komuś nie podoba to niech nie czyta.

    Endriu

  • 47. Data: 2015-12-10 16:03:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.12.2015 o 22:01, Endriu pisze:
    > dlaczego.
    >
    > Wiesz kolego, w mordę zawsze możesz dostać, dojechać do ciebie nie jest
    > żaden problem.

    Za krótki jesteś szczylu.

    Ostrożniej proszę trochę z tymi obelgami. I gdzieś mam te
    > wasze ustawienia czytników. Piszę jak piszę, a jak się komuś nie podoba
    > to niech nie czyta.

    PLONK

  • 48. Data: 2015-12-10 16:07:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Za krótki jesteś szczylu.

    Kolego zachowujesz się jak małe dziecko.

    Endriu

  • 49. Data: 2015-12-10 17:40:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Endriu,

    > Kolego zachowujesz się jak małe dziecko.

    Piszesz do lustra?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2015-12-10 17:42:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Endriu,

    > Wiesz kolego, w mordę zawsze możesz dostać, dojechać do ciebie nie
    > jest żaden problem.

    Znasz pojęcie "groźby karalne"? Żebyś się nie zdziwił, jak do ciebie
    dojadą. Z kajdankami.

    [...]

    --
    Best regards,