  • Data: 2011-09-12 18:19:57
    Temat: OCZ Vertex 3 / Agity 3 / Solid 3 (BSOD)
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czym się różnią te 3 dyski? OCZ Vertex 3 / Agity 3 / Solid 3 ?
    Czy to prawda, że wszystkich trzech dotyczy jakiś (wciąż nierozwiązany) ale
    bardzo poważny problem objawiający się zwisami (BSOD) systemu?

    Niedawno kupiłem Vertexa 2, ale jego wydajność mnie bardzo rozczarowała i
    myślałem o wymianie na dysk generacji "3" - czytając trochę natknąłem się na
    info o tym problemie.

    Ale właściwie, to nie upieram się przy OCZ (skusiła mnie przystępna cena). Teraz
    żałuję, bo chipset Sandforce ma wady, o których pojęcia nie miałem, a które
    potrafią zdołować...

    latet