  • Data: 2011-09-13 21:17:56
    Temat: Re: OCZ Vertex 3 / Agity 3 / Solid 3 (BSOD)
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Latet" <l...@l...pl> wrote in message news:j4oc62$4bs$1@inews.gazeta.pl...
    > Zerknij na forum OCZ, to się przekonasz, że to nie żadna fikcja. Raczej epidemia.

    watpie, mi v3 dzialal wiec nic nie pisalem, podobnie pewnie tysiace innych
    ludzi

    za to jak ktos wyda te pare stow na dysk ktory nie dziala jak powinien
    to (zuplenie slusznie) pisze o tym wszedzie i wielokrotnie

    > A sam producent przyznaje, że problem jest, ale rozwiązania wciaż brak.

    rozwiazan to tam maja cala mase ;) wyglada ze naklada sie tam kilka problemow
    i dlatego jest taki bajzel, niektorym pomaga zmiana kabelka, innym zmiana
    portu z 6 na 3 Gbps, jeszcze inni grzebia w rejestrze...